افشارزاده: گفته بودم دوباره به صدر جدول برمیگردیم/ همه بازیكنان و كادر فنی ستاره بازی امروز بودند

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ما هفته ها صدرنشین جدول لیگ بودیم و گفته بودم دوباره به صدر برمیگردیم. حالا دوباره بعد از وقفه ای كوتاه به رده اول جدول بازگشتیم و دیگر نمی خواهیم صدر را به تیم دیگری بدهیم.

بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص برد تیم استقلال در دیدار امروز مقابل سایپا و بازگشت این تیم به صدر جدول گفت:خدا را شاكریم كه بازیكنان تیم، بازی حساس امروز را با پیروزی به پایان رساندند. ما هفته ها صدرنشین جدول لیگ بودیم و گفته بودم دوباره به صدر برمیگردیم. حالا دوباره بعد از وقفه ای كوتاه به رده اول جدول بازگشتیم و دیگر نمی خواهیم صدر را به تیم دیگری بدهیم.
 
وی افزود: تمام بازیكنان عالی بازی كردند و نمایش فوق العاده ای داشتند. همگی با غیرت و تعصبی كه داشتند به قول و قرارهای خود عمل كردند و به یك پیروزی ارزشمند رسیدیم.
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال كه به نظر شما ستاره بازی امروز كه بود گفت: به نظرم تك تك بازیكنان و كادر فنی ستاره بازی بودند و نمیتوانم از یك نفر نام ببرم.  
 
وی افزود: همانطور كه قول داده بودم پاداش برد این دیدار نیز به بازیكنان اهدا می شود و برای دو بازی آینده نیز در صورت پیروزی پاداشی را در نظر گرفته ایم.
 
افشارزاده در خصوص عملكرد مهدی رحمتی تصریح كرد: رحمتی نمایش عالی ای داشت و او نیز همچون سایر بازیكنان خوب كار كرد و از تمام بازیكنان و كادر فنی متشكرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار