منصوریان: پرسپولیس گذرگاه مهم بیرانوند بود/ هوای نفت طوفانی است

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با وجود پیروزی ارزشمند این تیم مقابل پرسپولیس وضعیت این تیم را طوفانی دانست

منصوریان: پرسپولیس گذرگاه مهم بیرانوند بود/ هوای نفت طوفانی استبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی رضا منصوریان پس از برتری نفت مقابل پرسپولیس گفت : این بازی اگر در ورزشگاه دیگری انجام می‌شد از کیفیت لازم برخوردار نبود. دیروز گفتم تمام تلاشم را برای آنالیز خوب حریف لنجام می دهم. یک گروه در پشت صحنه شب و روز تلاش کردند تا از صخره قدرتمند پرسپولیس رد شویم. حریف 100 هزار هوادار داشت.
 
وی افزود: پرسپولیس در 15 دقیقه اول برای همه تیم‌ها عذاب‌آور است. مهدی طارمی فعالیت زیادی دارد. می‌دانم مسلمان، احمدزاده و عالیشاه در سه طرف خط حمله پرسپولیس چقدر توانمند هستند. سعی کردیم این ارتباط را قطع کنیم. عملکرد خوب سید جلال حسینی با 101 بازی ملی بسیار به ما کمک کرد. او باهوش بازی ‌کرد. بازیکنانی چون مجتبی حق دوست جوان در کنار وی عالی بازی کردند.
 
منصوریان ادامه داد:مالکیت بازی دست ما نبود اما با حرفه ای گری توانستیم از نقاط ضعف حریف بیشترین بهره را ببریم. امروز یک گذرگاه مهم برای علیرضا بیرانوند بود. قرار بود این بازیکن ۳ ماه قبل به پرسپولیس برود اما برای حفظ شرایط تیم در نفت ماند. از رویاهای بیرانوند حضور در پرسپولیس و استقلال است.امروز دو گروه از اسپانیا و ترکیه در ورزشگاه حضور داشتند و عملکرد بیرانوند را نظاره می‌کردند. بازی امروز گذرگاه سختی برای بیرانوند بود چرا که با آن اتفاقاتی که در صفحه‌های اجتماعی برای وی افتاده بود ممکن بود به سختی مورد نقد قرار بگیرد.
 
سرمربی نفت تهران با اشاره به درخشش بیرانوند اظهار کرد: بیرانوند امروز بسیار خوب کار کرد و اگر فصل بعد به پرسپولیس و استقلال رفت نوش جانش باشد و بداند که دعای هم تیمی‌ها هم پشت سرش است.
 
منصوریان درباره این موضوع که به نظر می رسد عملکرد پرسپولیس در دربی این تیم را مغرور کرده باشد و نفت از این فرصت استفاده کرده گفت: من از ادبیات 6 و 4 متنفرم. یک عکس از من نمی بینید که برای حریف 4 نشان بدهم. به خدا قسم می خورم که فقط برای تیم خود تلاش می کردم. امروز از هواداران پرسپولیس فحاشی نشنیدم. آن ها در جام باشگاه های آسیا خیلی از من حمایت کردند. می دانم شریک هایم و برادرم که پرسپولیسی هستند خیلی از من ناراحت هستند اما تلاش کردیم که بازی شرافتمندانه برای خودمان انجام دهیم.
 
وی درباره هوای ابری باشگاه نفت بیان کرد:هوای نفت ابری نیست، بلکه طوفانی است. بچه های ما امروز به من گفتند تا به وزیر نفت گله کنیم. بچه ها می گفتند که آیا وزیر  نفت کانال های ورزشی تلویزیون را می بیند و می داند امروز نفت برنده شده؟ می داند که نفت با سه بار شعار حیدر، نماینده عربستان را در عربستان شکست داد؟ متاسفانه هیچ احساسی در نفت نسبت به این بچه ها نیست.  
 
سرمریی نفت در پایان درباره اعتقاد هواداران پرسپولیس به ضد فوتبال حریف خاطر نشان کرد: ما در برابر پرسپولیس ضد فوتبال بازی نکردیم. طبیعی است در برابر تیمی که بازیکنانی چون طارمی و عالیشاه و علیپور و مسلمان را دارد و در تمام بازی ها طی یک ربع ابتدایی مسابقه گلزنی می کند باید بازی را بسته بازی کنیم. ضد فوتبال چیزی بود که دیشب در بازی اتلتیکو و بایرن دیدیم. انگار به خانواده هایشان گفته اند ما دیگر بر نمی گردیم. هواداران پرسپولیس بالای 500 بار ما را تشویق کرده اند. خود من طرفدار رئال هستم اما ممکن است عصبانی شوم و در عصبانیت چیزی هم به سرجیو راموس بگویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
منصوریان عشقی
آخرین اخبار