یك استقلالی آبی پوشان را به صدر جدول برگرداند/ بازی یك صندلی و سه مدعی ادامه دارد

شاید خوشبین ترین هوادار استقلال هم فكر نمیكرد امروز و دو هفته مانده به پایان لیگ برتر هم استقلال ببرد و هم پرسپولیس بیازد تا آبی ها دوباره خودشان را به صدر جدول برسانند.

چطور یك استقلالی آبی پوشان را به صدر جدول برگرداند/ بازی یك صندلی و سه مدعی ادامه داردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان لیگ برتر فوتبال كشور این روزها حساس ترین دوران خود را طی می كند.در كنار تیم هایی كه در انتهای جدول فانوس به دستند و برای بقا در لیگ می جنگند آن بالاتر در صدر جدول هم رقابت جدی است.

یكی از زیبایی های این دوره از لیگ برتر بدون شك رقابت تنگاتنگ سرخابی های پایتخت برای جام قهرمانی است. جامی كه البته شاگردان ویسی در استقلال خوزستان هم برای آن برنامه ریزی كرده اند.

وقتی استقلال آن دربی كابوس وار خود را به پرسپولیس واگذار مرد حتی برد در دیدار بعدی مقابل فولاد هم نتوانست هواداران خشمگین این تیم را آرام كند. آنها طبق معمول خواستار تغییر آن هم سه خفته مانده به پایان لیگ بودند و شعارهایی را نیز سر دادند .

پرسپولیسی ها كه بعد از برد دربی آن هم با زدن ٤ گل، مدام از قهرمانی می گفتند امروز با یك شوك بزرگ مواجه شدند. در حالی كه شاگردان برانكو تصور می كردند هر هفته یك قدم به جام نزدیك تر می شوند این منصوریان و نفتی ها بودند كه پرسپولیس را به آتش كشیدند، از آن طرف مظلومی و شاگردانش در یك بازی دشوار سایپا را شكست دادند تا دوباره خودشان را در جدول بالا بكشند.

استقلال تهران در حالی هم امتیاز با دو رقیب سرسخت خود و با امتیاز تفاضل گل در صدر جدول است كه دو هفته پرفشار و دشوار را در پیش دارد. سد اول قلعه نویی و تیم تراكتورسازی است، قلعه نویی همان سرمربی سالهای طولانی استقلال كه به خوبی به زیر و بم استقلال آشناست و برای اثبات توانایی های فنی خود به دنبال باز كردن دروازه مهدی رحمتی كه چندان هم رابطه خوبی با او ندارد است و در دیدار بعد نیز این دایی پرسپولیسی است كه ممكن است سرنوشت قهرمان لیگ به دست او بیفتد.

معادله قهرمانی لیگ برتر فوتبال امسال انقدر پیچیده شده است كه پیش بینی آن تقریبا ممكن نیست. آنچه مسلم است باخت بدهنگام پرسپولیس شرایط سه تیم را برای قهرمانی خیلی به هم نزدیكتر كرد.

لغزش میلیمتری هر یك از این تیمها می تواند حسرت بالا بردن یك جام را بر دل آنها بگذارد. منصوریان در تیم تفت تهران كه یك استقلالی است نقش زیادی در كمك به شاگردان مظلومی داشت چیزی كه به نظر می رسد پرسپولیسی ها نیز از علی دایی انتظار داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط همين منصوريان دمت گرم شيرمادرت حلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۳ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فقط همين منصوريان دمت گرم شيرمادرت حلاله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
اقامنصوریان دمت گرم.ایشالااستقلال قهرمانه...
United States of America
ناشناس
۰۰:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
دمت گرم جناب منصوریان.دوستت داریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
اس اس قه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵
با اینکه من طرفدار سپاهانم اما شانس پرسپولیس را برای قهرمانی بیشتر میبینم.
آخرین اخبار