اطلاعیه103/

ستاد انتخابات كشور شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس را اعلام كرد

ستاد انتخابات كشور روز پنجشنبه در اطلاعیه ای شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام كرد.

ستاد انتخابات كشور شرایط رای دادن در مرحله دوم انتخابات مجلس را اعلام كردبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت كشور، در اطلاعیه 103 ستاد انتخابات كشور آمده است: رای دهندگان در مرحله دوم منحصرا در حوزه انتخابیه ای كه در مرحله نخست رای داده اند، می توانند رای بدهند.

در این اطلاعیه آمده است: افرادی كه در مرحله نخست در هیچ یك از حوزه های انتخاباتی رای نداده باشند، نیز می توانند در مرحله دوم انتخابات شركت كنند.

متن اطلاعیه شماره 103 ستاد انتخابات كشور به این شرح است: «به اطلاع كلیه هموطنان عزیز می رساند بر اساس تبصره 4 ماده 9 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی رای دهندگان در مرحله دوم منحصرا در حوزه انتخابیه ای كه در مرحله اول رای داده اند می توا نند رای بدهند و كسانی كه در مرحله اول در هیچ یك از حوزه های انتخاباتی رای نداده باشند نیز می توانند در انتخابات شركت كرده ورای خود را به نامزد مورد نظر بدهند».

مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فردا - جمعه - در 55 حوزه انتخابیه و 21 استان برای تعیین 68 نماینده برگزار می شود. در این مرحله از انتخابات 136 نامزد با یكدیگر رقابت می كنند.

در مرحله نخست دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی كه هفتم اسفند 1394 برگزار شد تكلیف 222 كرسی نمایندگی مجلس مشخص شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار