زعبی: حملات تروریستها در حلب جنایت جنگی است/ واشینگتن و دی‌میستورا چشمان خود را بسته‌اند

وزیر اطلاع‌رسانی سوریه گفت حملات تروریستی اخیر در شهر حلب در قالب توطئه سعودی و ترکیه و قدرت های حامی تروریسم در جهان صورت گرفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سوریه (سانا)، «عمران زعبی،» وزیر اطلاع رسانی سوریه، تأکید کرد: حملات تروریستی چند روز اخیر به مناطق مسکونی حلب جنایتی واقعی است و نیازی به دلیل و برهان برای اثبات آن نیست.

وی در مصاحبه با تلویزیون سوریه گفت: «حملات تروریستی اخیر در شهر حلب در قالب توطئه سعودی و ترکیه و قدرت های حامی تروریسم در جهان صورت گرفته است.»

وی تصریح کرد: گروه های تروریستی از سلاح های مرگبار ممنوعه علیه مردم شهر حلب استفاده کرده اند و هم اکنون تحقیقات و بررسی هایی درباره نوع این سلاح های جدید مرگبار که از مناطقی مشخص در بخش قدیمی حلب یا از منطقه «بنی زید» شلیک می شود، در جریان است.

زعبی افزود: آمریکا و «دی میستورا،» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه، چشم خود را به روی کشتار  غیرنظامیان بوسیله تروریستها در حلب و تخریب خانه هایشان بسته اند.

وی افزود: دولت آمریکا و غرب به علت حمایت های جانبدارانه، نمی خواهند مسئول کشتارها را در حلب و دیگر نقاط سوریه مشخص کنند.»

زعبی درباره ادعای معارضان در خصوص حملات هوایی سوریه به بیمارستانی در منطقه «سکری» در حلب گفت: هیچ بیمارستانی در این منطقه وجود ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
خداوندا حق مظلومین را خیلی زود از ظالمان بستان . امین امین و حق را خیلی زود پیروز گردان و بر جهان حاکم کن . امین امین . اللهم عجل لولیک الفرج
آخرین اخبار