وکیلی در جمع خبرنگاران خبر داد

رونمایی از اساسنامه فراکسیون امید در نشست هم اندیشی 18 اردیبهشت

منتخب مردم تهران در مجلس دهم از رونمایی اساسنامه فراکسیون امید در نشست هم اندیشی 18 اردیبهشت خبر داد.

رونمایی از اساسنامه فراکسیون امید در نشست هم اندیشی 18 اردیبهشتبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی وکیلی منتخب مردم تهران در مجلس دهم صبح امروز (جمعه 10 اردیبهشت ماه) در حاشیه مراسم ترحیم والده محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به مسئله ریاست مجلس آینده و صحبت ها پیرامون لاریجانی و عارف اظهار داشت: مهمتر از این اسم‌ها، مسئولیتی است که بر گردن ما قرار گرفته و آن این که در مجلس دهم متناسب با اولویت‌های مردم کار کنیم.

وی با بیان اینکه اسم‌ها و عناوین در مقیاس مطالبات مردم جایگاه و ارزشی ندارد اضافه کرد: ریاست مجلس آینده در فرمولی که تابع مدل تفاهمی است، تعیین خواهد شد.

وکیلی در پاسخ به سوالی  مبنی بر اینکه آیا دولت از ریاست علی لاریجانی حمایت می‌کند گفت: این موضوع را باید از خود دولت بپرسید انتخاب رئیس مربوط به نمایندگان است و دولت نه حق دخالت در این مسئله را دارد و نه دخالتی می‌کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در نشست فراکسیون امید که قرار است هیجده اردیبهشت ماه برگزار شود درباره ریاست مجلس هم بحث خواهد شد، اظهار داشت: این نشست تنها یک هم‌اندیشی درباره تعیین اولویت‌های مجلس آینده است. 

وکیلی افزود: در این نشست پیرامون اقتصاد مقاومتی، آخرین گزارش از وضعیت کشور توسط تعدادی از دولتمردان و بحث‌های گفتمانی هم فکری خواهد شد.

منتخب مردم تهران در مجلس دهم ادامه داد: در این جلسه از اساسنامه فراکسیون امید رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لاریجانی ، مقیاس ، ریاست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۱ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
فراکسون امید . به چه کس یا چیزی امید دارد . امید به خدا یا امید به آمریکا ؟
آخرین اخبار