مقیمی در جمع خبرنگاران:

آرامش خوبی در تمام 55 حوزه انتخابات در جریان است/ مشکل امنیتی انتظامی نداریم

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: در تمام 55 حوزه انتخابات آرامش خوبی در جریان است.

در تمام 55 حوزه انتخابات آرامش خوبی در جریان است/ مشکل امنیتی انتظامی نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدحسین مقیمی ضمن بازدید از ستاد انتخابات وزارت کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مرحله دوم دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در 55 حوزه انتخابیه آرامش خوبی حاکم است و مشکل امنیتی انتظامی هم نداریم.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور افزود: شاهد رعایت قوانین انتخابات در شعب مختلف هستیم و امیدواریم که این روند تا آخر ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه هیئت ‌های اجرایی، نماینده فرمانداری‌ها و کاندیداها در اکثر شعب حضور دارند یادآور شد: تعرفه‌ها به اندازه کافی چاپ شده و کمبودی در این رابطه نداریم.

مقیمی با اشاره به زمان اعلام نتایج مرحله دوم انتخابات اظهار داشت: با توجه به اینکه تعداد داوطلبین در این مرحله از انتخابات مانند دوره قبل نیست لذا شمارش آرا می‌تواند خیلی سریع‌تر انجام شود.

وی افزود: البته اینکه چه ساعتی نتایج اعلام شود به تصمیم هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت برمی‌گردد که از چه زمانی شمارش آرا را آغاز کنند.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور تاکید کرد: اگر طبق روال دور اول پیش برویم می‌توانیم نتایج انتخابات را در اکثر حوزه‌ها در ساعت‌های اولیه فردا اعلام کنیم.

مقیمی درباره احتمال تمدید مهلت قانونی انتخابات نیز خاطرنشان کرد: انتخابات از ساعت 8 صبح آغاز شده که تا ساعت شش بعد از ظهر باید ده ساعت قانونی را ادامه دهند، اگر نیاز به تمدید باشد طبق دستور وزارت کشور به مردم اطلاع خواهیم داد.

رئیس ستاد انتخابات وزارت کشور در مورد حضور مردم در شعب اخذ رای نیز گفت: حضور مردم خوب بوده البته با توجه به فصل کارهای کشاورزی و  حضور برخی از افراد در مزارع، پیش‌بینی می‌کنیم که این افراد بعد از ظهر رای خود را به صندوق بیاندازند. 

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، تشکل ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
نوراباد ممسنی یک نفر به شدت زخمی شده و امکان فوتش است
آخرین اخبار