هر آنچه بلدم، از منوچهر نوذری آموختم

مهران امامیه: مطمئناً هر آنچه در زمینه کار و حرفه رادیو بلدم، مدیون استاد نوذری هستم.

مهران امامیه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ویژگی‌های استاد نوذری گفت: من سال ۱۳۶۸ افتخار آشنایی با مرحوم نوذری را پیدا کردم و پس از این آشنایی، موفق شدم در رکاب ایشان شاگردی و در برنامه «صبح جمعه با شما» درس‌آموزی کنم. او نه تنها به من بلکه به همه آن‌هایی که با او همکاری می‌کردند با حساسیت بسیار زیاد و پیگیرانه کار یاد می‌داد و آموخته‌ها و تجارب خود را در اختیار همکاران و جوان‌های تازه‌وارد می‌گذاشت.

وی ادامه داد: از جمله خصوصیات اخلاقی بارز مرحوم نوذری، نظم در کار و حضور دقیق و به موقع در کارهای دسته‌جمعی و احترام به بزرگان این عرصه بود. او همیشه می‌گفت مردم از ما هنرمندان برنامه «صبح جمعه» توقع زیادی دارند و ما باید تمام تلاشمان را برای احترام به نظر آن‌ها انجام دهیم.
 
بازیگر «جمعه ایرانی» عنوان کرد: مرحوم نوذری بسیار احساساتی و دل رحم بود و دائم به فکر حل مشکلات دوستان و آشنایان بود. بنده خودم از نزدیک چندین بار شاهد مردم‌داری و کمک این هنرمند، به اقشار ضعیف جامعه بودم. نوذری راه درست ورود به هنر در رشته‌های مختلف را به هم‌نسلان خود پیشنهاد می‌داد و در عرصه تئاتر و دوبله کمک‌های زیادی به هنرمندان می‌کرد. 

امامیه خاطرنشان کرد: در سال ۱۳۷۲ ما تقریبا از صبح تا ساعات پایانی شب به طور مداوم با هم کار می‌کردیم. صبح در رادیو مشغول ضبط برنامه «صبح جمعه» بودیم. بعد از ظهر بلافاصله برای اجرای تئاتر که ۹ ماه روی صحنه بود، به سالن اجرا می‌رفتیم و شب پس از اجرای حتی گاهی دو سانس، به محل ضبط برنامه تلویزیونی «جدی نگیرید» می‌رفتیم که این روزها و ساعات بهترین لحظات برای آموختن کار و البته درس زندگی بود. مطمئناً هر آنچه در زمینه کار و حرفه رادیو بلدم، مدیون استاد نوذری هستم و جمله طلایی او همیشه در گوش من است که می‌گفت: «برای مردمی که باعث شهرت تو می‌شوند، هیچوقت خودت را نگیر و برایشان عینک دودی نزن و در مقابلشان کرنش کن».
 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار