جمهوری خواهان در آستانه موافقت با اعلام ترامپ به عنوان نماینده این حزب در انتخابات آمریکا

اعضای ارشد حزب جمهوری‌خواه که پیش از این تمایل چندانی به معرفی ترامپ به عنوان نماینده حزبشان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نداشتند، اکنون بسیار نرم‌تر شده‌اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری «ان‌بی‌سی نیوز،» پیروزی‌های بیشتر «دونالد ترامپ»، نامزد جنجالی جمهوری‌خواهان در رأی‌گیری‌های درون‌حزبی، اعضای ارشد این حزب را که پیش از این چندان با اعلام او به عنوان کاندید حزبشان موافق نبودند، اکنون  نشانه‌هایی مبنی بر تغییر موضع بروز می‌دهند.

به نوشته ان‌بی‌سی نیوز، این نرمش در موضع نشان‌دهنده آن است که جمهوریخواهان اکنون، وارد «مرحله پذیرش از مراحل سوگواری» شده‌اند. 

«بیل شاستر،» نماینده پنسیلوانیا، بلافاصله پس از پیروزی ترامپ در رأی‌گیری سه‌شنبه از وی حمایت کرد. «جف‌میلر» از فلوریدا نیز اقدامی مشابه انجام داد.

اما موضوعی که شاید جالبتر و البته غیرقابل باور باشد این است که «مارکو روبیو،» سناتوری که چند ماه پیش رقیب ترامپ بود و کشمکش‌های زیادی با او داشت، روز جمعه گفته عملکرد ترامپ به طرز محسوسی بهتر شده و آماده است در صورت معرفی وی، از او در انتخابات اصلی حمایت کند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار