فردا برای خواندن دیر است؛

تمدید دریافت بن کارت دانشجویی/ بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب

مشاور منابع و امورانسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تمدید دریافت کارت بن فیزیکی خرید کتاب دانشجویی تا 14 اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، نیکنام حسین پور مشاور منابع و امورانسانی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به هماهنگی های صورت گرفته با بانک شهر جهت تمدید دریافت بن کارت فیزیکی دانشجویان گفت: دانشجویان و طلاب تا تاریخ 14 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا بن کارت های فیزیکی خود را دریافت کنند.
 
وی افزود: این آخرین فرصت دانشجویان برای دریافت بن کارت ها است و این تاریخ دیگر تمدید نخواهد شد.
 
بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب

حسین پور با تاکید بر عدم خرید و فروش بن کارت های خرید کتاب عنوان کرد: با تشکیل کارگروه نظارت مالی در بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، تمامی تراکنش ها در ایام نمایشگاه کنترل می شود. همچنین مشاهده هرگونه خرید و فروش  بن کتاب دانشجویی از طریق دانشگاه ها و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قابلیت پیگرد قانونی دارد.
 
حسین صفری با بیان اینکه شهردار تهران به منظور دریافت گزارش وضعيت مسیرهای دسترسی ورودی نمایشگاه و نهایی شدن فعالیت های عمرانی، روز گذشته از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب بازدید کرد، گفت: در این بازدید امکانات رفاهی اعم از نمازخانه ها و سرویس های بهداشتی، آبخوری ها و استراحتگاه ها مورد بازدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: شهردار تهران طی بازدید از شهرآفتاب در جریان نگرانی های ناشران بابت برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قرار گرفت و ابراز امیدواری کرد که موارد باقی مانده ظرف دو روز آینده انجام می شود و هیچ نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت.

مدیر کمیته اجرایی و رفاهی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اشاره به ارزیابی موارد مختلف برق، خطوط دیتا در شهرآفتاب گفت: تست اولیه خطوط دیتای شهر آفتاب نیز انجام شده است و مشکلی وجود ندارد.

به گفته صفري در پایان بازدید شهردار تهران از مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب ستاد اجرایی مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری تهران در خصوص نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.