ارسال تصاویر غیراخلاقی برای دختران فامیل به بهانه انتقام

دو مرد جوان که با ارسال تصاوير غيراخلاقی و پيام های تهديد آميز برای دو دختر جوان مزاحمت ايجاد کرده بود توسط پليس فتا خراسان رضوی شناسايی و دستگير شدند.

ارسال تصاویر غیراخلاقی برای دختران فامیل به بهانه انتقامبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ اكبر آقابيگی فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور اظهار داشت: در پی شکايت دو دختر جوان به پليس فتا مبنی بر مزاحمت های سايبری در شبكه اجتماعی line با ارسال فيلم و تصاوير غير اخلاقی و پيام های تهديد آميز موضوع در دستور كار تيمی از ماموران اين فرماندهی قرار گرفت. 

وی افزود: کارشناسان پليس فتا پس از يک سری تحقيقات فنی در فضای سايبر مزاحمان را که دو مرد جوان بودند را شناسايی و با هماهنگی قضايی دستگير کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نيشابور گفت: متهمان که نسبت فاميلی با شاکيان پرونده دارند در بازجويی های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی انگيزه خود را خصومت خانوادگی عنوان کردند. 

سرهنگ آقابيگی با اشاره به معرفی متهمان به مقام قضايی بیان کرد: هرگونه مزاحمت و انتشار اکاذيب در فضای مجازی جرم محسوب می شود و با مجرمان در چارچوب قانون به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار