مروری بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار کارگران/3

از این کلمه‌ى «برند» خیلى بدم مى‌آید

صبح روز چهارشنبه(هشتم اردیبهشت ماه 1395 ) هزاران نفر از کارگران با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح روز چهارشنبه (هشتم اردیبهشت ماه 1394 ) هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

///

معظم له با تجلیل از وفاداری و ثبات قدم جامعه کارگری در قبال انقلاب و نظام، بر «حل مشکلات جامعه کارگری»، «تقویت تولید داخلی»، «ضرورت مقابله جدی با قاچاق کالا» و «ممنوعیت واردات کالاهای دارای مشابه ایرانی» تأکید کردند، که در ذیل مروری بر این مهم داریم.
 
* تولید داخلى بایستى به‌عنوان یک چیز مقدّس شمرده بشود. حمایت از تولید داخلى باید یک وظیفه شناخته بشود.

* من اطّلاع پیدا کردم بعضى از فروشگاه‌ها مقیّد شده‌اند که جز تولید داخلى را نفروشند...  تابلو هم زده‌اند که در این فروشگاه فقط تولید داخلى فروش میرود. بارک‌الله! آفرین بر این انسان باغیرت، بر این انسان مصلح!

* یک عدّه پولدار هم -پولدارهاى نوکیسه‌ى تازه‌به‌دوران‌رسیده که متأسّفانه در کشور کم نداریم- دنبال نشانهاى خارجى‌اند؛ به قول خودشان برندهاى خارجى. بنده از این کلمه‌ى «برند» هم خیلى بدم مى‌آید.

* فروش کالاى خارجى و مصرف کالاى خارجى باید در جامعه به‌عنوان یک ضدّ ارزش شناخته بشود، مگر آنجایى که مشابه داخلى‌اش نیست.

* گاه جنسی می تواند در داخل تولید شود اما وارد کنندگانی که سودهای کلان به دست می آورند، با روشهای مختلف از جمله «رشوه‌های سنگین، تهدید و حتی جنایت»، تلاش می کنند جلوی تولید آن کالا را بگیرند.

* ما تا حالا در مبارزه‌ى با قاچاق خیلى جدّى عمل نکرده‌ایم؛ در مبارزه‌ى با قاچاق جدّى عمل کنید... من قاچاقهاى سازمان‌یافته‌ى بزرگ را میگویم.

* من البتّه با وارد کردن مخالف نیستم...  یک‌وقت‌هایى لازم است، امّا به‌اندازه و بمیزان. هرجا کم مى‌آورند میگویند فنّاورىِ تولیدِ داخلى عقب‌افتاده است؛  خب ما این‌همه ذهن فعّال در کشور داریم...  چرا به جوانها مراجعه نمیکنید؟ چرا به این ذهنهاى خلّاق مراجعه نمیکنید؟ 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار