آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ یک برج مسکونی+تصاویر

آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری در پارکینگ یک برج مسکونی با حضور آتش نشانان مهار و از سرایت آن به دیگر خودروها جلوگیری شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساکنان ساختمان مسکونی با مشاهده دود و آتشی که از قسمت پارکینگ ساختمان مسکونی به بیرون زبانه می کشید در تماس با سامانه 125 این حادثه را اطلاع رسانی کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 49 و 108 را به همراه خودرو حامل دستگاه تنفسی، ساعت 11:12 روز گذشته به خیابان شیخ بهایی جنوبی اعزام کرد.

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ یک برج مسکونی

به گفته علی امینی مدیر منطقه 2 عملیات آتش نشانی تهران؛در قسمت پارکینگ منفی یک برج مسکونی، یک دستگاه خودرو سواری به علت نامشخص، از قسمت موتور آتش گرفته بود به طوری که در زمانی کوتاه، دود غلیظ ناشی از این آتش سوزی تمام فضای پارکینگ و همچنین راهرو و طبقات بالای این برج را فرا گرفته بود.

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ یک برج مسکونی

وی با اعلام این‌که پارکینگ در طبقه منفی یک این ساختمان قرار داشت، تصریح کرد: در این حادثه آتش نشانان به سرعت با بکارگیری تجهیزات فردی و لوله های آبرسانی در میان دود سیاه و حرارت زیاد، وارد پارکینگ شدند و آتش سوزی خودرو را که در حال سرایت به خودروهای مجاور بود را مهار و کاملاً خاموش کردند.

آتش سوزی خودرو سواری در پارکینگ یک برج مسکونی

امینی بیان کرد: آتش نشانان پس از خاموش کردن کامل شعله های آتش و تخلیه دود از فضای پارکینگ به ماموریت خود پایان دادند.

وی گفت: کارشناسان سازمان آتش نشانی تهران در حال بررسی علت بروز این حادثه هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار