سوزاندن 105 تن عاج فیل و کرگدن در کنیا+ تصاویر

دولت کنیا برای مقابله با شکار غیرقانونی حیوانات، بیش از 100 تن عاج فیل و کرگدن را می سوزاند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل ازواشینگتن پست، قرار است امروز مقامات حیات وحش کنیا بیش از 105 تن عاج فیل و کرگدن را بسوزانند. این اقدام برای مبارزه با تهدید روبه رشد شکار غیرقانونی این حیوانات انجام می شود.

گزارشها حاکی از آن است که بازار عاج در سراسر آسیا و بخصوص چین، در سالهای اخیر پررونق باقی مانده و این مسئله باعث شده است شکارچیان کشورهای جنوب صحرای آفریقا تعداد زیادی از این گونه های آسیب پذیر را بکُشند. سوزاندن عاج ها به منظور محکوم کردن شکار غیرقانونی و تجارت آن صورت می گیرد.  گفته می شود عاجهایی که در نایروبی سوزانده می شوند، بیش از 150 میلیون دلار ارزش دارند.

تحقیقات "دانشگاه ایالتی کلرادو" نشان داد در سالهای 2010 تا 2012، شکارچیان بیش از 100 هزار فیل آفریقایی را کشتند. این سطح تخریب گونه های جانوری می تواند منجر به انقراض آنها شود.

مقامات کنیا  اعلام کردند امیدوارند سوزاندن این تعداد عاج پیام روشنی برای مصرف کنندگان و خریداران عاج در چین باشد؛ زیرا این افراد به عواقب افزایش تقاضا بر جمعیت فیل های جهان بی اطلاع هستند.

یک مقام ارشد حیات وحش کنیا گفت: سوزاندن این تعداد عاج به ارزش بیش از 100 میلیون دلار در کنیا، باید چشم جهان را به روی حقیقت باز کند.

سوزاندن 105 تن عاج فیل و کردگدن در کنیا+ تصاویرسوزاندن 105 تن عاج فیل و کردگدن در کنیا+ تصاویر
سوزاندن 105 تن عاج فیل و کردگدن در کنیا+ تصاویر
سوزاندن 105 تن عاج فیل و کردگدن در کنیا+ تصاویر
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
این یک سرمایه و ثروت برای دولت اونجا باید حساب بشه و به جای انهدام و از بین بردن این ثروت چرا برای مردم خودشون خرج نمیکنند؟؟ از بین بردن این ثروت چه سودی برای کسی دارد؟؟؟؟
آخرین اخبار