امیدوارم راه آهن مقابل پرسپولیس جوانمردانه بازی کند

پورموسوی: دیدارهای پرسپولیس راحت تر از 2 تیم صدرنشین دیگر است

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: 3 تیم صدرنشین شانس های مساوی برای قهرمانی دارند اما بازی های پرسپولیس راحت تر از استقلال تهران و ما است.

سید اکبر پورموسوی، مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیمش اظهار کرد: خدا رو شکر پس از پیروزی مقابل راه آهن، وضیعت خوبی را داریم و در حال استراحت کردن هستیم اما تمریناتمان را از فردا آغاز می کنیم و درصدد هستیم تا با پیروزی مقابل پدیده جایگاه خود را در جدول سر و سامان دهیم.

وی افزود: در 2 دیدار آینده  بازی برابر تیم های پدیده و ذوب آهن بسیار سخت است اما مانند گذشته تلاش خواهیم کرد تا با حمایت هوادارانمان به پیروزی برسیم تا بتوانیم زحمات یک فصل دوست داران استقلال خوزستان را جبران کنیم.

پورموسوی درباره قهرمان لیگ پانزدهم بیان کرد: سه تیم صدرنشین، شانس های مساوی برای قهرمانی دارند اما بازی های پرسپولیس در 2 هفته آینده راحت تر از تیم ما و استقلال تهران است و امیدوارم راه آهن مقابل این تیم جوانمردانه بازی کند تا هر تیمی که لایق قهرمانی است به آن دست یابد.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان گفت: خدا رو شکر این فصل بسیار برای تیم ما خوب بود و امیدوارم با قهرمانی آن را به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار