بالاترین شانس قهرمانی را داریم

برانکو: سوشا مقصر نیست، همه مقصر بودیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید که بازیکنان این تیم پس از شکست مقابل نفت باید زودتر آماده بازی‌های باقیمانده لیگ شوند.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست پرسپولیس مقابل نفت تهران که باعث شد بین هواداران این تیم برای قهرمان شدن ناامیدی به وجود بیاید، اظهار داشت: این اتفاق افتاد و به‌ هر حال این فوتبال است، هیچکس دوست نداشت و این انتظار هم نبود که این شکست را بخوریم، اما متأسفانه این اتفاق افتاد.

بازیکنانم باید برای بازی آینده آماده شوند

برانکو گفت: نمی توانم این شکست را هضم کنم، بازیکنانم تلاش خود را کردند، اما فوتبال برد و باخت دارد. چیزی که از بازیکنان می‌خواهم  این است که زودتر برگردند و برای دو بازی آینده آماده شوند. اتفاقی که برای پرسپولیس افتاد نشان می‌دهد پیش‌بینی من اشتباه نبوده که کار سختی داریم. لیگ ایران بسیار سخت است و تیم‌ها با هم برابر و بسیار نزدیک به‌هم هستند و هیچ تیمی نمی تواند خود را از پیش برنده بداند.
 
رقابت در لیگ ایران بسیار سنگین است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: رقابت در لیگ ایران بسیار سنگین است. اگر یادتان باشد چند سال پیش هم پرسپولیس در کورس قهرمانی بود و در هفته‌های آخر مقابل راه‌آهن قهرمانی را واگذار کرد.

بالاترین شانس قهرمانی 

برانکو در خصوص شانس تیمش برای قهرمانی عنوان کرد: وظیفه ما فقط رسیدن به پیروزی است و بعد از آن هرچه خدا خواست، انجام می‌شود. ما فقط باید ببریم چرا که مانند دو تیم دیگر شانس داریم و کمتر از استقلال و استقلال خوزستان شانس نداریم.

استقلال خوزستان در مشهد بازی سختی خواهد داشت و بعد از آن هم باید مقابل ذوب‌آهن بازی کند. همه چیز در خصوص مسئله قهرمانی هنوز باز است و چیزی برای ما بسته نشده است و اعتقاد دارم بالاترین شانس قهرمانی به پرسپولیس تعلق دارد.
 
گل آفساید نفت دلیل شکست ما نبود 

وی درباره مسائل داوری دیدار پرسپولیس - نفت گفت: درست است که گل اول آفساید بود، اما دلیل اصلی شکست خودمان بودیم. ما آنطور که در بازی‌های قبلی بودیم ظاهر نشدیم و نفت تهران هم خوب دفاع کردو مزدش را هم گرفت، اما قطعاً این را می‌گویم که ما مستحق این باخت نبودیم.

غرور، هرگز 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه آیا بازیکنانشددچار غرور شده اند یا نه؟ گفت: خیر، غروری بین بازیکنان تیم نمی‌بینم. این را در آخر فصل خواهید دید که تیم ما در طول فصل به‌دلیل وقایع مختلف بسیار تحت‌فشار بوده است. بازیکنان ما تحت این فشار و شرایط سخت خیلی خوب کار کرده‌اند و هواداران این را فراموش نمی‌کنند و به‌ همین دلیل تیم را تشویق می‌کنند.

برخلاف تیم‌های دیگر مانند نفت تهران، استقلال خوزستان و... که اصلاً فشارهای طول فصل ما را نداشتند. بازیکنان تیم ما آنقدر خوب کار کردند که به بهترین نحو فصل را به پایان خواهند رساند.

برانکو در خصوص اینکه پس از پیروزی‌ها برای بازیکنان پاداش در نظر گرفته می‌شود و آیا پس از این شکست شوکی برای بازیکنان تیمش در نظر گرفته است یا نه؟ به کنایه گفت: ما بازیکنان را جریمه کردیم و دو جلسه از تمرینات‌مان را تعطیل کردیم!

همه مقصر هستیم
 
وی درباره اینکه آیا اشتباهات چند بازیکن از جمله سوشا مکانی باعث شکست تیمش شده است، تصریح کرد: ساده‌ترین کار این است که یک بازیکن را پس از شکست مقصر بدانید اما یک بازیکن نمی‌تواند هم در گلزنی و هم در دریافت گل دخیل باشد، هر کسی می‌تواند اشتباه کند، گل نزند یا گل بخورد. بازی به گونه‌ای پیش رفت که باید این اتفاق رخ می‌داد. یادمان نرود که تیم ما 22 هفته بدون باخت بود.

لیست فصل بعد

وی درباره ی لیست فصل بعد باشگاه پرسپولیس گفت: به این مسائل اهمیت نمی دهم، همه فکر خود را به 2 دیدار پیش رو معطوف کرده ایم تا با سربلندی لیگ را به پایان برسانیم. از همه بازیکنان هم خواسته ایم به این مسائل توجه نکنند و به نفع همه ما است تا با قهرمانی لیگ را به پایان برسانیم و برای فصل بعد بهره آن را ببریم و به عنوان یک قهرمان صحبت کنیم.
 
گسترش فولاد 

سرمربی پرسپولیس در مورد تیم گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد تیمی قابل احترام با بازیکنانی توانمند و کادرفنی کار بلد که در حد توان خود نتایج قابل قبولی را کسب کرده است. قطعا ما از این بازی پیروزی می خواهیم  و برای سه امتیاز تمرین می کنیم و اگر خودمان باشیم و به بد شانسی گرفتار نشویم پیروز خواهیم شد.
 
راه آهن 

برانکو در پایان در مورد بازی آخر تیمش مقابل راه آهن خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط تمرکزمان روی بازی با تیم گسترش فولاد است و در مورد راه آهن بعد از این بازی صحبت خواهیم کرد.

طاهری: ما در خواست ذوبی ها را بررسی می کنیم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه ذوب آهن خواستار پرداخت حق انتقال مسلمان شده است که ما آن را پس از بررسی پرداخت خواهیم کرد.
علی اکبر طاهری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: اگر حقی باشد ما آن را پرداخت می کنیم همچنین ما تابع قانون هستیم. به هر حال از سازمان لیگ انتظار داریم که مطالبات پرسپولیس را پرداخت کند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس بدهی به سازمان لیگ ندارد و مسئولان حقوقی باشگاه پیگیر شکایت ذوبی ها هستند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بابااین مربی پرسپولیس هم تعطیل است هرکس به بازی بازیکنان پرسپولیس دردیداربانفت نگاه می کردمی گفت کم تجربه ترین بازیکنان لیگ هستندچون درمقابل بازیکنان تیم نفت درحفظ توپ هیج موفقیتی نداشتند وصدردتوپهالودادندوازهمین طریق هم دوگل خوردند
آخرین اخبار