برنامه‌های نمایشی تئاتر باران در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام شد

برنامه اجراهای صحنه ای تئاتر باران در نیمه دوم اردیبهشت ماه اعلام شد و سه نمایش«هفت خوان هملت» ، «هویت پروانه های مرده» و «افسانه ببر» در این مجموعه روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تئاتر باران ، نمایش«هفت خوان هملت» به کارگردانی  محمد جواد سجادی از دوازدهم اردیبهشت ماه در این مجموعه روی صحنه می رود. اين نمايش که پیش از این در جشنواره تئاتر فجر  استانی به روي صحنه رفت و مورد تحسين هنرمندان ومنتقدان قرار گرفت‌. عرفان آیتی، ابوالفضل صفوی، مصطفی قیصری ها بازیگران این نمایش هستند و هرروز ساعت 17:۰۰ روی صحنه می رود.

نمایش «هویت پروانه های مرده»نیز از دوشنبه 13 اردیبهشت هر روز ساعت 19در تئاتر باران روی صحنه می‌رود. این نمایش که پیش از این در سالن مولوی اجرا شد اثر برگزیده هجدهمین جشنواره تیاتر دانشگاهی است و نامزد بهترین کارگردان، نمایشنامه و بازیگری زن در این دوره  بوده است. امیر مسعود واعظ تهرانی، سها آردم، آیدا توتونچی، مهران میران بازیگران هویت پروانه های مرده هستند.
 
تئاتر باران از 15 اردیبهشت  ماه نیز میزبان نمایش «افسانه ببر» به کارگردانی هادی عامل هاشمی خواهد بود که با بازی هدایت هاشمی هرشب ساعت20:30 به‌روی صحنه می‌رود.

نمایش"افسانه ببر" نوشته داریو فو و ترجمه صدر الدین زاهد به طراحی و کارگردانی هادی عامل با بازی هدایت هاشمی داستان دوستی یک سرباز با یک ببر را در کوههای هیمالیا روایت می‌کند که در زمان انقلاب بزرگ چین اتفاق افتاده است و ... .

هادی عامل هاشمی پنج سال پیش نمایش «افسانه ببر» را با بازی هدایت هاشمی به عنوان تئاتری محیطی اجرا کرد اما این نماش در میانه اجرا توقیف شد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار