ذوالفقاری:واگذاری تراکتور به هیئت مدیره تیم برمی گردد

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: من در جایگاهی نیستم درباره واگذاری تراکتورصحبت کنم و به هیئت مدیره تیم برمی گردد.

ذوالفقاری: اول آبی های عربستان سپس آبی های تهران را هدف می گیریمایوب ذوالفقاری در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره واگذاری تراکتور به بخش خصوصی اظهار کرد:باید عنوان کنم خبرهایی در خصوص واگذاری تراکتور شنیده شده است اما من در جایگاه پاسخگویی نیستم و این امربه هیئت مدیره تیم برمی گردد.

وی در ادامه افزود: بدون شک هیئت مدیره با توجه به وظایف محوله بیشترمی توانند در این باره صحبت کنند.

ذوالفقاری بااشاره به دلایل جریمه AFCبه باشگاه تراکتورسازی عنوان کرد: در واقع این جریمه به خاطر اخطارهایی بوده که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا صادرشده و باتوجه به اینکه توجهی نشده است متحمل پرداخت جریمه شده ایم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به جذب بازیکن سربازتصریح کرد: هنوز زود است در این مورد حرفی زده شود چراکه هنوز دو هفته از لیگ باقی مانده است و تصمیمی گرفته نشده است که چه بازیکنانی جذب شوند.

وی باپرداختن به بازی با الهلال عربستان در هفته پایانی مرحله گروهی گفت: الهلال همانند تراکتور درگیرمسابقات لیگ کشور خودش است ما الهلال را باتوجه به اینکه جلوتر ازبازی با استقلال بوده مهمتر می دانیم و برای رویارویی با این تیم عربستانی برنامه ریزی کرده و با هدف برد به میدان می رویم.

ذوالفقاری با اشاره به اعتراض الهلالی ها مبنی بر حضور نیافتن در هتل محل اسکان گفت: ما در حد توان و بودجه خود برای الهلالی ها هتل تهیه کرده ایم و اعتراض عربستانی ها بی فایده است.چراکه اگر کارشکنی نمی کردند متحمل این همه هزینه نمی شدیم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به بازی با ملوان بندر انزلی گفت: ملوان تیم خوبی بود اما از شرایط روحی خوبی برخوردار نبود وهمین باعث شد که این تیم گلهای بیشتری دریافت کند. امیدوارم این تیم در لیگ باقی بماند چراکه پتانسیل موفقیت در ملوان دیده می شود.

وی اضافه کرد: تراکتور 20 بازیکن خوب دارد حتی ذخیره های این تیم در حد خوبی قرار دارند ما الهلال را در ابتدا و سپس استقلال را هدف می گیریم.

ذوالفقاری با اشاره به بازی برابر استقلال تهران گفت: ما نوبت را در دستور کار خود قرار می دهیم چون فاصله بازی با استقلال زیاد است به طور قطع نمی توان برای این دیدار و چگونگی ظاهرشدن در برابر این تیم برنامه ریزی کرد ، زمان زیادی باقی مانده است و در روزهای آینده بیشتر متمرکز می شویم .

سرپرست تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: بازیکن محرومی نداریم اما مهدی شریفی مصدوم بوده و به طور قطع باتلاش پزشکان تیم به بازی برابر الهلال می رسد.

ذوالفقاری در باره اینکه آیا جایگاه تیم به رده های بالای جدول ارتقاء می یابد افزود: هنوز زوداست اما برد در دو دیدار اخیر می تواند تیم را به جایگاه بالایی برساند.

وی در پایان یادآورشد: امیدوارم تراکتوربرابر الهلال مثل دیداررفت از حقانیت فوتبال ایران دفاع کند. و در مصاف استقلال جایگاه جدولی خود را ارتقاء دهد.

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار