تد کروز: نظام انتخابات آمریكا فاسد است

تد كروز ، نظام انتخاباتی آمریکا را فاسد و بزرگترین كلاهبرداری در تاریخ مدرن انتخابات نامید.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ تد كروز كه همراه با معاون خود كارلی فیورینا در شبكه فاكس نیوز سخن می گفت، اظهار كرد: ما در واشنگتن دو حزب نداریم، بلكه یك آشفتگی و فساد سیاسیِ دوحزبی داریم.

كروز با اشاره به دونالد ترامپ رقیب خود و جان بِینر رئیس پیشین مجلس نمایندگان، هر دو از حزب جمهوری خواه و هیلاری كلینتون نامزد حزب دموكرات، گفت: ترامپ، بینر و كلینتون، بخشی از همین نظام فاسد هستند و درست به همین دلیل است كه دونالد ترامپِ سرمایه دار، هم برای بینر چك می كشد و هم برای كلینتون.

وی در واكنش به ادعای ترامپ مبنی بر این كه او نامزد فراحزبی است، گفت: ترامپ نامزد غیر حزبی نیست. او سال ها به كلینتون و جان بینر كمك مالی كرده است.

ترامپ همین چند سال پیش 100 هزار دلار به بینر كمك مالی كرد.

تد كروز، نظام كنونی آمریكا را بزرگترین كلاهبرداری در تاریخ انتخابات مدرن نامید.

سناتور تد كروز، خود عضو حزب جمهوری خواه است. جان بِینر دیروز با ادبیاتی اهانت آمیز از كروز انتقاد كرده و گفته بود اگر ترامپ نامزد حزب شود به او رای خواهد داد، اما حاضر نیست به تد كروز تحت هیچ شرایطی رای بدهد.

تد كروز و دونالد ترامپ اكنون سرگرم رقابت درون حزبی برای كسب عنوان نامزدی حزب در انتخابات ریاست جمهوری امسال در آمریكا هستند. نامزد حزب جمهوری خواه، احتمالا با هیلاری كلینتون رقابت خواهد كرد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار