صندوق مشارکت فعالیت‌های قرآنی به زودی راه اندازی می‌شود

حجت‌الاسلام محمدی گفت: شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور طرح جامع فعالیت‌های «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بر اساس آموزه‌های قرآنی آماده کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به بودجه مصوب سال 95 اظهار کرد: بودجه 200 میلیاردی تصویب شده درسال جاری با اهتمام مسؤلان قرار است به زودی توسط صندوق مشارکت فعالیت های قرآنی که قول راه اندازی آن را هم داده اند، پرداخت شود.  

وی افزود:  در جهت پرداخت بودجه سال 94 هم تلاش های بسیاری صورت گرفت اما مقدار اندک تخصیص یافته نیز هیچ گاه از خزانه دریافت نشد. امیدواریم با دریافت بودجه 95 بتوانیم طرح های مغفول مانده از سال گذشته را هم به سرانجام برسانیم.

محمدی با اشاره به شعار سال 95 تصریح کرد: شورای توسعه فرهنگ قرآنی طرح جامع فعالیت های «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» را براساس آموزه های قرآن کریم آماده کرده است و مقرر شده تا در جلسه آینده شورای توسعه گفتگو هایی در این خصوص انجام شود.

وی افزود: قرآن کریم رویه بسیار روشنی در مقابل اقتصاد مقاومتی داشته و از آموزه های اصلی این کتاب آسمانی محسوب می شود که اگر دستگاه ها به تعالیم قرآن در این زمینه توجه کنند، بیکاری و فقراز میان خواهد رفت.

محمدی در پایان گفت: شورای توسعه با شناسایی ظرفیت های دستگاه های تحت پوشش خود قصد دارد تا فعالیت های قرآنی را براساس اقتصاد مقاومتی سازماندهی کند. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار