طنز؛

اعلام زودهنگام نتایج انتخابات آمریکا چند ماه پیش از رای گیری

دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون به نفع کودکان بدسرپرست از انتخابات کناره گیری کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از خبرگزاری فال استریت جورنال امروز در یک نشست خبری دونالد ترامپ و هیلاری کلینتون نامزدهای انتخابات آمریکا اعلام کردند: ریاست جمهوری آمریکا ارزش این همه  کشمکش و اعصاب خردی را ندارد. این همه خرج انتخابات بشود که چه؟ فرق چندانی که بین سیاست های دموکراتها و جمهوری خواهان وجود ندارد. ما از اول هم دنبال رقابت سالم بودیم اما رسانه ها به این قضیه جو دادند و باعث هراس و نگرانی در داخل و خارج کشور شدند. ترامپ اعلام کرد: خیلی از ایرانی ها به ما پیغام دادند و خواستار صندوق سیار برای شرکت در انتخابات آمریکا شدند. آنها می گفتند: انتخابات آمریکا بیشتر از ایالات متحده روی وضعیت ایرانی ها تاثیر میگذارد و آنها هم باید حق شرکت در انتخابات داشته باشند. ما به آنها اطمینان دادیم که نگران نباشند، چون هر دو صورت، یک مخرج دارد.

کلینتون هم ضمن تشکر از همه هوادارنش گفت: ما تصمیم گرفتیم کلیه مخارج انتخابات را صرف نگهداری از کودکان بدسرپرست کنیم تا در آینده کمتر شاهد حضور سیاستمداران مشکلداری مثل ترامپ باشیم.

ترامپ یکی دیگر از دلایل خود را برگشتن بارش های موسمی باران عنوان کرد و گفت به من گفته اند که اگر من رییس جمهور شوم، احتمال برگشتن بارش باران وجود دارد و از آنجایی که من از خیس شدن زیر بارش باران خیلی خوشم نمی آید ترجیح می دهم که نیایم تا بارش باران برنگردد.

کلینتون در پایان گفت: تازه خانواده آقای اوباما در کاخ سفید جاگیر شده اند و به محله شان عادت کرده اند، بچه هایش هم تازه در مدرسه دوست پیدا کرده اند. خدا را خوش نمی آید آنها را آلاخون والاخون کنیم. دفعه پیش که ما از کاخ سفید رفتیم به ما خیلی بد گذشت. اوباما قول داده وقتی بچه هایش رفتند سر خانه و زندگی خودشان، کلید کاخ سفید را خودشان تحویل دهند.

منبع: مهر

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار