ارومیه؛

آماده بهره برداري سه هزار واحد مسكن مهردر اذرایجانغربی

تاكنون 34 هزار و 340 واحد مسكن مهر در آذربايجان غربي افتتاح شده و سه هزار واحد آماده تحويل به متقاضيان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ مديركل راه و شهرسازي استان در جلسه شوراي تامين مسكن و حمل و نقل استان با بيان اين مطلب گفت:تا به امروز 34 هزار و 340 واحد مسكن مهر در آذربايجان غربي افتتاح شده و سه هزار واحد مسكن مهر آماده تحويل به متقاضيان است كه در صورت تامين خدمات زيربنايي و روبنايي قابل بهره برداري خواهد بود.

داريوش نصر با اعلام اينكه پروژه هاي مسكن مهر استان از 87 درصد پيشرفت اجرايي برخوردار است، ادامه داد: 26 هزار واحد مسكن مهر در قالب تعاوني و 14 هزار و 715 واحد مسكن مهر از طريق خودمالكي و گروهي ساخت و ساز مي شود.

وي ادامه داد: 11 هزار و 40 واحد مسكن مهر در شهرهاي زير 25 هزار نفر جمعيت ساخت و ساز مي شود.

نصر تصريح كرد: روند پيشرفت اجرايي پروژه مسكن مهر در شهرستانهاي اشنويه، پيرانشهر، بوكان، ماكو، خوي،سلماس و مياندوآب از ميانگين استاني بالا است.

نصر با اشاره به اينكه دفترچه اقساط براي 32 هزار و 312 واحد مسكن مهر در مجموع شهرهاي بالا و زير 25 هزار نفر جمعيت صادر شده است، اظهار كرد: تا به امروز 11142ميليارد ريال تسهيلات مسكن مهر در كل استان پرداخت شده است.

جلسه شوراي تامين مسكن و حمل و نقل استان با هدف ارائه گزارش آخرين وضعيت پروژه هاي مسكن مهر، وضعيت خدمات زيربنايي و روبنايي در سايت هاي مسكن مهر، بررسي عملكرد مصوبات جلسات گذشته شورا و بحث و تبادل نظر در خصوص مشكلات و موانع پروژه هاي مسكن مهر و با حضور معاون امور عمراني استاندار آذربايجان غربي، مديركل راه و شهرسازي استان و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان در استانداري آذربايجان غربي برگزار شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.