آغاز طرح ساماندهی خانه‌های مد در کشور

در راستای ساماندهی فعالان حوزه مد و لباس کشور طرح ساماندهی خانه های مد (مزون های مد و لباس) در کشور آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس ؛در راستای ساماندهی فعالان حوزه مد و لباس کشور طرح ساماندهی خانه های مد (مزون های مد و لباس) در کشور آغاز شد.  در بخش اول این طرح که با شناسایی مؤسسات فعال آغاز شده است تعداد 650 مزون معرفی و در اولین اقدام از 155 مؤسسه برای تشکیل پرونده و ایجاد شرایط قانونی مناسب برای فعالیت دعوت بعمل آمده است.

کارگروه ساماندهی مد و لباس با استناد به قانون ساماندهی مد و لباس و با هدف شناسایی ظرفیت ها،هدایت و حمایت ،هماهنگی در فعالیت ها و مدسازی حرفه ای در کشور و کمک به فعالیت قانونی مؤسسات،کاربردی کردن تولیدات با همکاری اتحادیه های صنفی و واحدهای صنعتی و همچنین تأکید بر رعایت الگوهای مد و لباس اسلامی و ایرانی تسهیلات ویژه ای را در جهت راه اندازی این مؤسسات پیش بینی نموده است. این طرح با همکاری سایر دستگاه های ذیربط به اجرا در آمده و در بخش های  بعدی مراحل دعوت از تمامی فعالان این حوزه صورت خواهد گرفت.

یاد آوری میشود واحد صدور مجوز کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور به نشانی خیابان حافظ چهار راه کالج کوچه هلال احمر پلاک 6 به شماره تلفن 66742117 آماده پاسخگویی و مراجعه متقاضیان است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.