کارت کنکور ارشد از فردا توزیع می‌شود

فرایند توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال 95 از صبح فردا دوشنبه 13 اردیبهشت در سامانه سازمان سنجش آغاز می شود.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال ۹۵ در 136 کدرشته امتحانی به همراه بیست و یکمین دوره المپیاد علمی‌ دانشجویی‌ کشور در دو نوبت صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه 16 و 17 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
وی افزود: کارت ورود به جلسه این آزمون از فردا دوشنبه 13 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی www.sanjesh.org قرار می گیرد که داوطلبان می توانند بر اساس مشخصات شناسنامه‌ای و مشخصات ثبت ‌نامی نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش تصریح کرد: داوطلبانی که علاوه بر کد رشته امتحانی اصلی، متقاضی شرکت در یکی از ۶۶ کد رشته امتحانی به عنوان رشته امتحانی دوم هستند، باید کارت شرکت در آزمون رشته امتحانی دوم خود را نیز از پایگاه سنجش دریافت کنند.

گفتنی است؛ همزمان با آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ ، نخستین مرحله بیست و یکمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور نیز در ۲۰ مجموعه رشته‌ برگزار می شود که داوطلبان متقاضی این آزمون لازم است براساس برنامه زمانی اعلام شده برای هریک از رشته‌های مذکور، در آزمون رشته امتحانی دوره کارشناسی ارشد مربوط شرکت کنند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار