دامادی در نطق میان دستور:

مبادا مصادره 2میلیارد دلاری به تلاش تیم مذاکره کننده گره زده شود

نماینده ساری گفت: رئیس جمهور اجازه ندهد بداخلاقان مباحث بی‌ربط را به تلاش تیم مذاکره کننده گره بزنند.

دامادیبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد دامادی در نطق میان دستور امروز (12 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی گفت: تمایل دارم در ابتدای سخنانم از حضور هوشیارانه ملت شریف ایران در پای صندوق‌های رأی در هفتم اسفندماه سال 94 و نیز مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کنم و مراتب سپاس خود را به سبب اعتماد مجدد به اینجانب از موکلینم ابزار دارم.

نماینده ساری اظهار داشت: جامعه شناسی ترکیب آینده مجلس بیانگر آن است که ملت به دنبال مجلسی عاری از هرگونه هیاهو و جنجال است و می‌خواهد همزمان با تصمیمات عقلانی دولت و دیگر دلسوزان کشور، قدم‌های جدی و عملی را به سوی حل مشکلات اقتصادی بردارد.

وی تصریح کرد: در جایگاه یک منتخب مجلس دهم از همکارانم در مجلس آینده می‌خواهم در تصمیمی تحسین برانگیز مانع بروز اختلاف در مباحثی نظیر انتخاب ریاست مجلس آینده شوم و اجازه دهم امید نه فقط تا پای صندوق‌های رأی که از ابتدای شکل‌گیری مجلس آینده در خانه ملت ملموس باشد.

دامادی افزود: ملت وظیفه‌اش را به کمال انجام داده است و اکنون نوبت به مجلس و دولت رسیده است تا در مسیر خاص مردم گام بردارند.
عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه مجلس می‌تواند در نخستین گام با دوری از مباحث اختلافی حسن تدبیر خود را به درستی نشان دهد اظهار داشت: برکسی پوشیده نیست که هنوز مشکلات اقتصادی گریبان کشور را رها نکرده است و در چنین شرایطی نیازمند تحول‌گرایی گسترده خصوصا در زمینه مبارزه و مقابله با فساد گسترده اقتصادی بعنوان بزرگترین معضل امروز کشور هستیم.

وی با اشاره به مصادره بخشی از اموال کشورمان توسط آمریکا گفت: در این روزها که بحث برسر مصادره دو میلیارد دلاری اموال ایران توسط دولت نامطمئن آمریکا به موضوع داغ رسانه‌ها تبدیل شده است، هرچند در این مورد گزارش‌ها و شنیده‌های فراوانی وجود دارد.

دامادی اظهار داشت: باید توجه داشت که این مسئله ربطی به برجام ندارد و ناقض آن نیست با محکوم کردن این عمل غیراخلاقی دولت آمریکا از ریاست محترم جمهور تقاضا دارم به صورت شفاف درخصوص مقصران این پرونده با مردم سخن بگویند و اجازه ندهند تا بداخلاقان با طرح مباحث بی‌ربط آن را به تلاش تیم مذاکره کننده گره بزنند که مذاکره کنندگان آنچنان که رهبر معظم انقلاب فرمودند فرزندان نظام‌‌اند.

عضو کمیسیون عمران با اشاره به روز معلم و روز کارگر گفت: اکنون که لازم است ضمن شرمندگی مضاعف از اینکه در مجلس نهم نتوانستیم قدم‌های درخوری در جهت حل مشکلات معیشتی این قشر برداریم به مسئولان دولت تذکر می‌دهم به جای آنکه مشکلات این دوقشر مظلوم را سپر تبلیغاتی خود در فضای رسانه‌ای کنند، اقدام عملی در جهت حل مشکلات معیشتی و پرداخت مطالبات آنان بردارند.

دامادی در ادامه تذکری به وزیر آموزش و پرورش داد و گفت: از ایشان می‌خواهم که تذکرات در این خصوص را جدی بگیرند که در غیر اینصورت با برخورد جدی مجلس آینده روبرو خواهند شد.

وی در تذکر به وزیر کشور مبنی بر اینکه هرچه سریعتر موضعی شفاف درخصوص طرح حبس 7 هزار مأمور ارشاد اتخاذ نمایند اظهار داشت: طرح مذکور که این روزها دستمایه طنز شوخی در شبکه‌های اجتماعی شده با چه هدفی قصد اجرا شدن دارد و اصولا چه کسانی بر عملکرد آن 7 هزار نفر نظارت خواهند کرد.

دامادی افزود: چه کسانی بهتر از ملت مصلحت خودشان را درک می‌کنند و در کل آیا بهتر نیست به جای تحقیر ملتی که در گردنه‌های سخت حامی نظام بوده است، به تشویق آنها بپردازیم.

دامادی در پایان به ارائه مشکلات حوزه انتخابیه‌اش پرداخت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار