16 برابر شدن كمك هاي مردمي به آموزش و پرورش گچساران

مدير آموزش و پرورش گچساران گفت: كمك هاي مردمي در اين شهرستان به مدارس و امر تعليم و تربيت نسبت به مدت مشابه دو سال قبل 16 برابر شد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ظهيرالدين پورالحسيني شنبه شب در نشست خبري به مناسبت هفته معلم افزود: مردم گچساران در سال تحصيلي جاري 10 ميليارد ريال به آموزش و پرورش كمك كردند در حالي كه اين كمك هاي در سال تحصيلي 93-92 حدود 600 ميليون ريال بود.
وي با اشاره به جمع آوري 20 ميليارد ريال كمك مردمي در كهگيلويه و بويراحمد به آموزش و پرورش اين استان افزود: نيمي از كمك هاي مردمي به آموزش و پرورش در مناطق 14گانه اي اين استان در گچساران جذب شده است.
وي اظهار كرد: كسب رتبه برتر انجمن اوليا و مربيان، شوراي آموزش و پرورش، ستاد حمل و نقل اين شهرستان در استان كهگيلويه و بويراحمد نشانگر همدلي و همزباني مردم و مسئولان براي بهبود شاخص هاي آموزشي در اين شهرستان است.
مدير آموزش و پرورش گچساران از كسب 100 رتبه موفقيت ملي و استاني دانش آموزان و فرهنگيان گچساراني از سال گذشته تاكنون خبر داد.
وي اظهار كرد: كسب رتبه تجربه برتر مديريتي اين شهرستان در بين 800مدير در سطح كشور يكي ديگر از دستاوردهاي موفق آموزش و پرورش گچساران در سال جاري است.
وي راهيابي 22 دانش آموز به مرحله كشوري المپيادهاي علمي، كسب دو رتبه يك رقمي،14 رتبه دو رقمي و 36 رتبه سه رقمي دانش آموزان گچساراني در كنكور 94 منطقه سه كشور، رتبه اول فيلم رشد در كهگيلويه و بويراحمد از مهمترين موفقيت هاي آموزش و پرورش گچساران در يك ساله گذشته بوده است.
مدير آموزش و پرورش گچساران گفت:تجليل از معلمان نمونه، برنامه فرهنگي سپاس از معلم در مدارس، برگزاري نشست هاي بصيرتي از مهمترين برنامه ها هفته معلم در اين شهرستان است.
وي اظهار كرد: برپايي نمايشگاه هنرهاي تجسمي، غبارروبي گلزار شهدا، بازديد از خانواده هاي فرهنگي و حضور دست جمعي در نماز جمعه از ديگر برنامه هاي بزرگداشت هفته معلم در گچساران است.
پورالحسيني تعداد معلمان اين شهرستان را دو هزار نفر برآورد و افزود: اين فرهنگيان كار تعليم و تربيت بيش از 23 هزار دانش آموز را به عهده دارند.
 
انتهای پیام /ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.