در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

چاپ 11 عنوان کتاب برای مهارت آموزی کارکنان پست

مدیرعامل شرکت پست از چاپ یازده عنوان کتاب برای اصلاح رفتاری و مهارت آموزی کارکنان پست خبر داد.

چاپ 11 عنوان کتاب برای مهارت آموزی کارکنان پست
حسین مهری رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت پست در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با چگونگی مهارت آموزی و آموزش کارکنان پست، اظهار داشت: در سال 95 یکی از اقدامات مهمی که توسط شرکت پست در نظر گرفته شده است، فراهم کردن اقدامات مربوط به محتوای آموزشی و مهارت آموزی کارکنان این شرکت است.

وی افزود: به همین منظور تا کنون یازده عنوان کتاب را آماده کرده ایم که از این تعداد حدود 3 عنوان آنها به چاپ رسیده، 3 عنوان دیگر در حال چاپ و نیز 5 عنوان دیگر در حال ویراستاری و آماده سازی است که ظرف 3 تا 4 ماه آینده این یازده عنوان به طور کامل آماده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست گفت: بحث محتوای کتاب ها  و آموزش تا کنون مورد بی توجهی قرارگرفته بود که براین اساس شرکت پست تصمیم به مناسب سازی محتوای کتابها و توجه ویژه به آموزش مهارت گروه صف گرفته است.

مهری در ادامه تصریح کرد: در گذشته گروه صف که شامل نامه رسان ها، متصدی باجه، بخش حمل و نقل و... در شرکت پست می شوند هیچ آموزشی ندیده بودند و در برخی مواقع رفتارهای نامناسب و یا غیرقابل قبولی را انجام می دادند که با یازده عنوان در نظر گرفته شده، رفتارهای این افراد اصلاح خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پست گفت: به دلیل اینکه 80 درصد نیروهای پست در بخش صف اشتغال دارند، آموزش این نیروها از اولویت ها ی شرکت پست است بنابراین آموزش ها در سال 95 شدت یافته و مهارت محوری مبنای کار ما خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار