دزدی آسان در یکی از تاریکترین شهرهای ایران

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: بسیاری از نقاط این شهر از روشنایی کافی برخوردار نیست و این امر خود موجب بروز برخی تخلفات همچون سرقت می‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، فرمانده انتظامی بجنورد گفت: بسیاری از نقاط این شهر از روشنایی کافی برخوردار نیست و برخی از خیابان‌ها به هنگام شب در تاریکی مطلق به سر می‌برند که این امر خود موجب بروز برخی تخلفات همچون سرقت می‌شود.

بنابراین گزارش؛ منطقه خراسان‌شمالی، سرهنگ پاکدل در جلسه علنی شورای اسلامی شهر بجنورد با اشاره به برخی زمین‌های رها شده در سطح شهر که هم اکنون شهروندان به عنوان پارکینگ از آن استفاده می‌کنند، اظهار کرد: شهروندان به علت اینکه فضای پارکینگ در این شهر به اندازه کافی وجود ندارد از پارکینگ استفاده می‌کنند اما تخلفات سرقت از این خودروها در این مکان‌ها زیاد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیاری از شهروندان در محل شهربازی بجنورد به دوچرخه سورای می‌پردازند، افزود: باید لاین‌های مشخصی در این محل برای عبور و مرور دوچرخه سوارها در نظر گرفته شود تا برای سایر افراد مزاحمت ایجاد نشود.

پاکدل در خصوص تاکید یکی از اعضای شورای اسلامی مبنی بر اینکه باید اجازه داده شود تا کنسرت موسیقی سنتی در این شهر برگزار شود، اظهار کرد: با برگزاری کنسرت موسیقی سنتی در این شهر مخالفتی نداریم و جلوی آن گرفته نمی‌شود. اما افرادی در کنسرت‌های موسیقی پاپ شهر حضور می‌یابند که اهل این استان نیستند و بسیاری از آنها به برخی ارزش‌ها پایبند نیستند.

سید عباس نقیب، سرپرست شهرداری بجنورد نیز در ادامه بیان کرد: شهر بجنورد یکی از تاریک‌ترین شهرهای کشور است و به همین دلیل شهرداری بجنورد اقدام به نصب تیرهای چراغ برق در برخی از نقاط شهر کرده که در وظیفه این نهاد نبوده است. برای حل این مشکل باید نشستی با مسئولان شرکت برق برگزار شود.

وی درباره ساخت لاینی برای دوچرخه سواران در محل شهربازی بجنورد افزود: طی نشستی با معاون حمل و نقل شهرداری بجنورد این موضوع در دستور کار قرار خواهد گرفت.


منبع: ایسنا

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار