علیرضا روزگار به زودی اولین کنسرت خود را برگزار می‌کند

پنج قطعه «ثانیه‌های سنگین»، «تبریک»، «از این فاصله»، «فنجون برعکس» و «مکث کن» در این کنسرت اجرا می‌شود.

علیرضا روزگار خواننده پاپ کشورمان در خصوص اولین کنسرت رسمی خود در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برگزاری این کنسرت به صورت اتفاقی بود و به پیشنهاد و تهیه‌کنندگی محمد اشراقی انجام شد. متاسفانه یک مقدار زمان تبلیغات برای ما از دست رفته است؛ چون به طور معمول برای کنسرت‌هایی که در این سالن برگزار می‌شود، از ١الی٢ ماه قبل تبلیغات شروع می‌شود.

وی درباره قطعه‌هایی که قرار است اجرا شود، عنوان کرد: پنج قطعه «ثانیه‌های سنگین»، «تبریک»، «از این فاصله»، «فنجون برعکس» و «مکث کن» را از آلبوم «فنجون برعکس» اجرا خواهیم کرد و از کارهای گذشته‌ام «چهره خاص» و قطعه «تصور» را که مورد استقبال مردم هم قرار گرفت، تغییراتی داده‌ایم و با سبک جدید اجرا خواهیم کرد.

روزگار ادامه داد: در حال حاضر بلیط فروشی‌ها برای سانس دوم آغاز شده است و در ٣ روز آینده مشخص خواهد شد که سانس اول هم اجرا داریم یا خیر. ما با یک ارکستر ١٢ نفره به رهبری علی فرهنگی به روی صحنه خواهیم رفت.

این خواننده در خصوص قطعه جدید خود توضیح داد: یک قطعه شاد به نام «حس بد» را آماده کرده‌ایم که از لحاظ ترانه بسیار قوی است و قرار بود که قبل از کنسرت منتشر شود؛ ولی امکان آن پیش نیامد.

وی در صحبت‌های پایانی خود گفت: برای این کنسرت مهمان‌های ویژه ای داریم که به طور حتم مردم آنها را دوست خواهند داشت و قول می‌دهم که کنسرت متفاوتی را اجرا کنیم.

گفتنی است که کنسرت این خواننده ٢٧ اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی به روی صحنه خواهد رفت.


انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار