داعش لیست ترور پرسنل نظامی آمریکا را منتشر کرد

هکرهای «داعش» لیست قتل بیش از ۷۰ پرسنل نظامی آمریکا که به گفته آنها در حملات پهپادهای آمریکا علیه داعش دخیل هستند را منتشر کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، هکرهای «داعش» که ارتباطاتی را با انگلیس دارند یک «لیست قتل» از چندین پرسنل نظامی آمریکا تهیه کردند که به گفته تکفیری‌های داعش در حملات پهپادی علیه تروریست‌های داعش در عراق و سوریه مشارکت داشته‌اند.

طبق این گزارش، گروهی که خود را «واحد هک داعش» می‌خوانند، روز گذشته، به صورت آنلاین، نام، آدرس خانه و تصاویری از بیش از 70 پرسنل نظامی آمریکا از جمله زنان را منتشر کردند.

این گروه سپس به هواداران خود گفتند: «این افراد را هرکجا که هستند بکشید، در خانه‌هایشان را بزنید و آنها را گردن بزنید، با چاقو به آنها حمله کنید و به صورتشان تیراندازی کنید یا اینکه آنها را بمباران کنید».

این گروه همچنین مدعی شده است که در وزارت دفاع انگلیس جاسوس دارند و تهدید کرده‌اند که «اطلاعات محرمانه‌ای« را در آینده منتشر می‌کنند که این اطلاعات عاملان پهپادهای نیروی هوایی خاندان سلطنتی را تعیین هویت می‌کند که  البته این ادعا تأیید نشده است.

واحد هک داعش پیش از این توسط «جنید حسین» یکی از هکرهای سابق بیرمنگام اداره می‌شد که در یک حمله پهپاد آمریکا در سوریه در آگوست سال گذشته کشته شد.

همسرش به نام «سالی جونز»، ظاهراً در سازماندهی چنین حملاتی دخیل است و پیشتر خواستار حملات «گرگ تنها» علیه پایگاه نیروی هوایی سلطنتی در انگلیس شده بود.

هفته‌نامه انگلیسی ساندی تایمز ضمن انتشار این خبر نوشت که تحقیقات این هفته‌نامه نشان می‌دهد که اسامی لیست قتل آمریکا همگی واقعی است.

با اینحال، اطلاعات منتشر شده توسط داعش ظاهراً در نتیجه درز اطلاعات یا یک هک واقعی نبوده است و در عوض ظاهراً این گروه با مشقت زیاد و به صورت دقیق، اسامی این پرسنل نظامی را از مقالات خبری و خبرنامه نظامی درآورده‌اند و سپس این اسامی را با آدرس‌ها، تصاویر و دیگر جزئیات شخصی این افراد که به صورت آشکارا در اینترنت قرار گرفته است، هماهنگ کرده‌اند.

طبق این گزارش، برخی از اطلاعات، ظاهراً از سایت‌های شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و لینکداین برداشته شده است.

در بین اسامی منتشر شده، «شان مک فارلند» به چشم می‌خورد که فرمانده آمریکایی است که هدایت ائتلاف علیه داعش در عراق و سوریه را برعهده داشته است. هویت و نقش وی پیش از این به صورت عمومی وجود داشته است.

بر اساس این گزارش، برنامه حملات پهپادی آمریکا اغلب از پایگاههایی در «نوادا» و «نیومکزیکو» انجام می‌گیرد.

این لیست قتل جدید پرچم داعش را در قسمت بالای عنوان متصور کرده بود و عنوان این بود: «ارتش آمریکا را هدف قرار دهید».

این سند از طریق توییتر توزیع شده بود و بر روی وبسایت «JustPaste» قرار گرفته بود و اینگونه می‌گوید: «شما مجاهدانی که تنها می‌توانید سربازان داعش را با جوی استیک و کنسول مورد حمله قرار دهید، در خشم خود بمیرید».

این سند می‌افزاید: «ارتش شما جرات ندارد. رئیس‌جمهور شما هم جرات ندارد زیرا همچنان حاضر به اعزام نظامی نیست بنابراین شما از هزاران مایل دورتر، دکمه‌هایی را در تلاش ضعیف خود برای مبارزه با ما فشار می‌دهید. یک ملت بزدل که جزات ندارد و تنها به فرستادن پهپادهای کنترل از راه دور برای مبارزه با ما متوسل می‌شود. بنابراین این مزد شما آمریکایی‌ها است».

این گروه مدعی شده است که به اطلاعاتی دست پیدا کرده که می‌تواند مکان پرسنل پهپادهای آمریکا را نشان دهد.

در پایان این سند داعش، تصویر مجسمه آزادی با سر بریده شده قرار گرفته است.
منبع: فارس
انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار