اهواز؛

احداث 20هزار واحد روستایی هدیه انقلاب به مردم محروم است

سرلشکر جعفری گفت:این طرح با همکاری بسیج مستضعفین و کمیته امداد در سراسر کشور با احداث 20هزار واحد مسکونی روستایی اجرا خواهد شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم کلنگ زنی احداث 20هزار واحد مسکونی محرومین در روستای"خضیریه" شهرستان کارون اظهارداشت:این طرح با همکاری بسیج مستضعفین و کمیته امداد در سراسر کشور با احداث 20هزار واحد مسکونی روستایی اجرا خواهد شد که در سال جاری 5500واحد از این تعداد به محرومین و مددجویان کمیته امداد در مناطق محروم تحویل داده می شوند.
 
وی افزود:این خانه ها با کمترین قیمت و با اقدام جهادی بسیجیان برای محرومیت زدایی انجام می شود که آغاز این طرح در روستای محروم "خضیریه" شهرستان کارون است.
 
 
سرلشکر جعفری با اشاره به هدف سپاه از مشارکت در این طرح گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف رفع محرومیت از سراسر کشور در این طرح مشترک قدم گذاشته است.
 
 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد:با امکانات اولیه تامین شده از طرف سپاه  و منابع انسانی بسیج و جهادگران، این واحدهای مسکونی ساخته خواهند شد تا هدیه انقلاب برای مردم محروم باشد.
 
 
سرلشکر جعفری با اشاره به محرومیت های موجود در شهرستان کارون اظهار داشت:شهرستان کارون روستاهای محروم زیادی دارد که نیازمند این خدمات هستند به همین دلیل سپاه برای رفع محرومیت از این منطقه پیشقدم شده است.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.