رضایی حرف های بی اساس زیاد می زند

جلالی: هئیت مدیره برای من تصمیم می گیرد نه مدیرعامل

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت : مدیرعامل نقشی در ادمه فعالیتم در سایپا ندارد اما هر تصمیمی که هیئت مدیره بگیرد را قبول خواهم کرد.

مجید جلالی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حضور در تمرین سایپا با وجود این که در برخی رسانه ها خبر برکناری وی منتشر شده بود، گفت : اخراج من خبری است که از ابتدای فصل از سوی مدیرعامل باشگاه سایپا شنیده می شود اما می بینید که در پایان هفته 28 لیگ برتر همچنان در این باشگاه به فعالیت ادامه می دهم. 

وی افزود: البته فردا جلسه هیئت مدیره برای ادامه فعالیت من در سایپا برگزار می شود و هر تصمیمی که اعضای هیئت مدیره بگیرند را قبول خواهم کرد. به غیر از اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا، هیچ فردی نمی تواند برای من تصمیم بگیرد حتی اگر آن فرد مدیرعامل باشگاه باشد.

جلالی در خصوص این که آیا مدیرعامل باشگاه جزو اعضای هیئت مدیره به حساب نمی آید، اظهار کرد:  به نظر من فردی که کار من تخریب را می کند، نمی تواند درباره ادامه فعالیتم نظر بدهد.

سرمربی سایپا درباره این که چند هفته قبل ادعای رسیدن به صدر جدول را مطرح داشت اما اختلاف با مدیرعامل باشگاه این تیم را از هدف خود دور کرد، گفت: پس از هفته بیستم لیگ در صحبت با شما تاکید کردم که سایپا و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی لیگ هستند و به این حرفم اطمینان داشتم. در آن زمان سایپا و پرسپولیس به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم لیگ قرار داشتند و تیم ما هم مانند پرسپولیس می توانست جزو صدرنشینان باشد اما مشکلات و حواشی به وجود آمده از سوی مدیرعامل باشگاه، لطمه بزرگی به سایپا وارد و ما را از رسیدن به هدف و حق خود محروم کرد.

جلالی در پاسخ به این سوال که چرا فکر می کند مدیرعامل سایپا قصد حاشیه سازی و نتیجه نگرفتن تیم را دارد، اظهار کرد: در وضعیت کنونی تمایلی به صحبت درباره این موضوع ندارم اما یقین داشته باشید، در صورت تمایل مدیران ارشد شرکت سایپا طی روزهای آتی جزئیات این مسئله را  تشریح خواهم کرد.

وی درباره افشای مبلغ قرارداد خود از سوی رضایی بیان کرد: رضایی در طول فصل از این حرف های بی اساس زیاد زده و دیدید که به اشتباه خود پی برد. وی امسال بارها خبر استعفای من را به رسانه ها داده اما خیلی زود مشخص شده که استعفای من کذب است. قرارداد یک میلیارد و دویست میلونی هم که رضایی در مصاحبه با رادیو ورزش مطرح کرد، مربوط به مجموع مبلغ قرارداد کل اعضای کادر فنی است.

سرمربی سایپا درباره ادعای مدیرعامل این باشگاه مبنی بر این که شاید جلالی در تیم بماند و من استعفا دهم، گفت : هیئت مدیره شایسته و فرهیخته باشگاه سایپا فردا تشکیل جلسه می دهد و هر تصمیمی که اعضای این هیئت مدیره بگیرند، برای من قابل اجراست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار