آغاز رفت و آمدهای بین المللی

حضور رییس کنفدراسیون سوارکاری آسیا در ایران

سانگ جین پارک رییس کنفدراسیون اسب دوانی آسیا فردا به همراه رییس جمهور کره جنوبی به ایران می آید و مهمان فدراسیون سوارکاری خواهد بود.

محمد کاظمیان دبیر فدراسیون سوارکاری در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: سانگ جین پارک رییس اتحادیه اسب دوانی آسیا فردا به همراه رییس جمهور کره جنوبی به کشور سفر خواهد کرد. در این سفر پارک با مسئولان سوارکاری کشور دیدار و گفت و گو خواهد داشت. در فرصت کوتاه حضور او در ایران پتانسیل ها، امکانات سخت افزاری و نرم افزاری سوارکاری کشور، توانمندی ها، طرح ها و ایده های فدراسیون در قالب بروشور، عکس و فیلم در اختیار پارک قرار خواهد گرفت. 

دبیر فدراسیون سوارکاری ادامه داد با توجه به اینکه ایران میزبان اجلاس آسیایی سوارکاری در سال 2017 است، حضور رییس اتحادیه اسب دوانی آسیا در کشور و پیدایش نگرش مثبت نسبت به وضعیت و امکانات سوارکاری ایران ضروری به نظر می رسد. ضمن اینکه پارک ریاست نمایندگی سامسونگ در ایران را بر عهده دارد، قصد داریم با رایزنی مقدمات اسپانسرینگ این شرکت را برای  ورزش سوارکاری فراهم کنیم. 

کاظمیان اظهار کرد فدراسیون طرح ها و ایده های مختلفی برای اجرا دارد. از جمله برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در رده نوجوانان، برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا به شکل سالیانه در کشور، پونی کلاب، سوارکاری جانبازان و معلولین و ولتیج که با حضور پارک در ایران، این موارد پیگیری خواهد شد. 

وی خاطر نشان کرد  دو هفته دیگر تهران میزبان رییس فدراسیون جهانی سوارکاری و کارشناسان بین المللی این رشته  خواهد بود که همزمان با حضور آنان مسابقات بین المللی CSI نیز برگزار می شود. فدراسیون سوارکاری ایران پلی خواهد بود میان فدراسیون جهانی و اتحادیه آسیایی سوارکاری.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار