صادقی: خبر خداحافظی جلالی صحت ندارد

کاپیتان تیم فوتبال سایپا تهران گفت: متاسفانه برخی رسانه ها بدون هیچ صحت و سقمی، خبر خداحافطی جلالی با بازیکنان را در تمرین امروز منتشر کردند.

ابراهیم صادقی در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره شایعه خداحافظی مجید جلالی از بازیکنان سایپا در تمرین امروز، گفت : باور کنید جلالی هیچ حرفی از خداحافظی در تمرین امروز مطرح نکرد. جلالی تنها از بازیکنان خواست حتی در صورت برکناری خود در جلسه فردای هیئت مدیره، هیچ توجهی به این موضوع نداشته باشند و با قدرت در 2 بازی پایانی فصل حاضر شده و از اعتبار سایپا دفاع کنند.

وی افزود: نمی دانم چرا برخی رسانه ها بدون هیچ صحت و سقمی، خبر خداحافظی جلالی از بازیکنان را منتشر کردند. شما در جریان تمرین امروز سایپا که البته  بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، هستید و می دانید که جلالی با بازیکنان خداحافظی نکرد.

صادقی ادامه داد: اگر جلالی در تمرین امروز قصد خداحافظی با بازیکنان را داشت، چرا با انگیزه مضاعف تیم را تمرین داد. وی می توانست خیلی راحت سر تمرین نیاید و از طریق دستیارانش گزارش تمرین را دریافت کند.

کاپیتان تیم فوتبال سایپا در پایان خاطر نشان کرد: همین رسانه ها فردا می گویند خبر خداحافظی جلالی را یکی از بازیکنان سایپا به ما داده است. خواهش می کنم به ساعت منتشر شدن این خبر کذب توجه کنید. اگر به این موضوع متمرکز شوید، می بینید بازیکنان سایپا پس از صحبت های سرمربی در ابتدای تمرین به مدت یک ساعت و نیم کارهای فنی را مرور کردند و هیچ کدام از آن ها موبایل در اختیار نداشتند که بخواهند درباره خداحافظی جلالی، خبر دهند. مطمئن باشید در صورت همراه داشتن موبایل هم چنین کار زشتی را انجام نمی دادند چرا که منتشر شدن خبر کذب خداحافظی جلالی، هیچ سودی به حال تیم ندارد و بازیکنان ما با معرفت تر از آن هستند که بخواهند به سایپا آسیب بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار