رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

114 مقاله به دبیرخانه ستاد بزرگداشت امامزاده هلال بن علی(ع) رسیده است

حجت الاسلام محمدی گفت: همایش بزرگداشت امامزاده هلال بن علی(ع) با حضور اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی، خرداد ماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که با حضور اعضای ستاد برگزاری کنگره بزرگداشت امامزاده هلال بن علی (ع) برگزار شد، اظهار کرد: سازمان اوقاف هر سال کنگره‌ای برای بزرگداشت یکی از امامزادگان در سراسر کشور برگزار می‌کند، امسال هم برنامه‌ای برای گرامیداشت مقام و منزلت امامزاده هلال بن علی(ع) در آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته فراخوان این همایش اعلام شد و تاکنون 114 مقاله به دبیرخانه رسیده و 31 مقاله در مرحله نخست انتخاب شده‌ است.

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری این همایش علمی طی 20 روز آینده خبر داد و گفت: معرفی و آشنایی بیشتر مردم با این امامزاده واجب‌التعظیم، در همایش مذکور در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: استفاده از نظرات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید در این زمینه، یکی از راهکارهای سازمان اوقاف برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر همایش‌های مربوط به امامزادگان است.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.