ارومیه؛

نائب قهرمان مسابقات رزمی کاران او اسپورت درآذربایجان غربی

تیم او اسپورت جمهوری اسلامی ایران با درخشش رزمی کاران شایسته آذربایجان غربی به مقام نائب قهرمانی مسابقات بین المللی مرسین ترکیه دست یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ در آخرین روز این مسابقات که با شرکت 15 تیم صاحب نام رزمی از کشورهای مختلف طی 4 روز در سالن سرپوشیده تارسوس مرسین برگزار شد تیم آذربایجان غربی با مدال های طلا نقره مهدی امیرخانی در دو دسته 71 و 75 کیلوگرم و و مدال طلای آزاد بهمنی و هادی شریفی و مدال برنز محمد حسین جبریلی و 9 مدال طلا و 2 نقره سایر ورزشکاران تیم کشورمان در مجموع با 12 مدال طلا، 3 نقره و یک برنز پس از ترکیه میزبان به مقام نائب قهرمانی رسیدند و جمهوری آذربایجان و قبرس بترتیب در رده های سوم و چهارم ایستادند.

تیم آذربایجان غربی با 8 ورزشکار ترکیب تیم الف را تشکیل می دادند که با ادغام با تیم ب از سایر استانهای کشورمان در روز پایانی موفق به کسب عنوان دوم اولین دوره مسابقات بین المللی آزاد جام اصحاب کهف ترکیه شدند.

سعید سلیمان زاده بعنوان سرپرست و مربی و مهدی امیرخانی، آزاد بهمنی، ارسلان پاتو، هادی شریفی، شمس اله پیرانی، سپهر داودی، محمد حسین جبرئیلی و پیمان اژدری ترکیب تیم آذربایجان غربی را در این مسابقات تشکیل می دادند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.