رحمانی فضلی خبر داد

لرستان و آذربایجان شرقی؛ پایلوت توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی

وزیر کشور از انتخاب استان های لرستان و آذربایجان شرقی به عنوان استان های پایلوت و مدل توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی خبر داد.

لرستان و آذربایجان شرقی؛ پایلوت توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی
به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در هفدهمین جلسه هم افزایی دستگاه های موثر در زمینه توسعه روستایی واقتصادی نمودن فعالیت ها در روستاها که صبح امروز دوشنبه در وزارت کشور برگزار شد، گفت: باید نگرش و اعتقادات خود را در جایگاه توسعه روستایی تعریف و با نگاه وجهان بینی دینی ، خود را در قبال خداوند، تاریخ و مردم پاسخگو بدانیم .
 
وزیر کشور از استان های لرستان و آذربایجان شرقی به عنوان استان های پایلوت و مدل توسعه تولید و ایجاد اشتغال پایدار روستایی در راستای تحقق اهداف برنامه های ملی ارتقاء توان تولید ملی نام برد و گفت : این استان ها قابلیت تبدیل شدن به الگویی مناسب برای سایر استان های کشور در زمینه توسعه مناطق روستایی را دارند.
 
رحمانی فضلی با تشریح نگاه اقتصاد خرد و کلان در توسعه روستایی و تأکید بر توجه به توزیع و تخصیص منابع ، امکانات ، فرصت ها و ارزش های افزوده اقتصادی در روستاها ؛ پیشبرد اقتصاد مقاومتی را به تلاش و مداومت بیشتر و و رفع موانع بوروکراسی (دیوان سالاری) عنوان کرد .
 
وزیر کشور توسعه مناطق روستایی را مبتنی بر مشارکت همه جانبه اهالی روستا پایدارتر دانست و گفت : ارائه امکانات رفاهی لازم به روستاها و تلاش برای توسعه روزافزون آنها از راهکارهای جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها است.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار