خدابنده لو: تیم تپانچه برای مسابقات هانوفر آماده می شود

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: تیم تپانچه برای شرکت در مسابقات هانوفر با چهار تیرانداز اغاز به کار کرد.

سکینه خدابنده لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان درباره آمادگی تیم ملی تپانچه برای شرکت در مسلبقات هانوفر و مونیخ تصریح کرد: تیم ملی تپانچه در حال حاضر با 12 تیرانداز در ده ها سنی جوانان ،نوجوانان وبزرگسالان اردو تمرینی خود را آغاز کرده است تا با آمادگی در مسابقات شرکت کند.
 
وی افزود : علام وه بر تیم بزرگسالان رده های سنی جوانان ونوجوانان نیز مسابقات متعددی در پیش دارند که مهمترین آن رقابت  جوانان آسیا در آذربایجان است .
 
سرمربی تیم ملی گفت : تیم بزرگسالان با 4 تیرانداز شروع به تمرین کرد که اگر به آلمان اعزام شویم  با دو ورزشکار در مسابقات شرکت می کنیم  گلنوش سبقت الهی والهام هریجانی نمایند گان ایران در مونیخ و هانوفر هستند.
 
خدابنده لو ادامه داد: مسابقات هانوفر از 22 اردیبهشت آغاز می شود که اگر شرایط مالی فدراسیون مساعد با شد اعزام می شویم و پس از آن به مونیخ سفر خواهیم کرد.
 
وی افزود : اکنون که رقابت برای کسب سهمیه المپیک تیراندازی به پایان رسید تیر اندازان باید برای رقابت های المپیک آماده شوند برنامه های مختلفی برای تیراندازان در نظر گرفته شد که همه چیز بستگی به منابع مالی فدراسیون دارد اگر بودجه کافی در اختیار تیم ملی قرا بگیرد راحت تر برنامه هایمان را پیاده می کنیم.
 
وی در پایان گفت : با نتایجی که سبقت الهی در برزیل کسب کرد بسیار امید وارم که نتایج درخشانی در ریو به دست آورد که اگر اندکی تمرکز بیشترداشته باشد و تمرینات به طور مداوم پیگیری شود کسب مدال دور از دسترس نیست.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.