کرمانشاه؛

توسعه استان کرمانشاه با کار گروه زنان و خانواده

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: کارگروه زنان و خانواده می تواند در برنامه ریزی و توسعه استان نقش داشته باشد.

توسعه استان کرمانشاه با کار گروه زنان و خانواده
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه یوسف شاه‌حسینی اظهار کرد: یکی از کارگروه هایی که می تواند در برنامه ریزی و توسعه استان نقش داشته باشد، کارگروه زنان و خانواده است که باید نگاهی هوشمندانه، جامع و دقیق به مسائل داشته باشد.

وی افزود: برای پرداختن بیشتر به موضوعات خانواده و زنان باید اولویت ها و برنامه های امسال طراحی و پیش بینی گردد تا بتوانیم با یک برنامه‌ریزی منظم به اهداف مورد نظر برسیم وهمه  نیز برای انجام و عملیاتی کردن آن بسیح شویم.

وی با تاکید بر اینکه بحث اقتصاد مقاومتی را نیز باید در حوزه زنان و خانواده وارد کرده و برای آن یک سرفصل تعیین کنیم، گفت: بحث آسیب‌های اجتماعی بخصوص اعتیاد، طلاق، بی بند و باری و حاشیه نشینی در اولویت برنامه های ملی قرار گرفته و این کارگروه باید بتواند با کار کارشناسی به آنها بپردازد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه گفت: مسئله اوقات فراغت نیز از بحث‌های جدی جامعه است که باید بگونه ای برای آن برنامه ریزی شود که قابلیت اجرایی داشته باشد و امیدوارم به یک پیوستگی و هم افزایی دست یابیم تا بر جامعه تاثیرگذاری لازم را داشته باشیم.

وی در پایان اظهار داشت: آموزش مهارت های زندگی برای تقویت  بنیاد خانواده یک ضرورت است و باید بعنوان یک اصل مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.