گرگان؛

پایان جشنواره ملی عکس در گرگان

از برگزیدگان جشنواره ملی عکس من زندگی را دوست دارم امروز در گرگان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ از گرگان؛ در این مراسم که با حضور استاندار گلستان ، گودرزی وزیر ورزش و جوانان و شماری از هنرمندان عکاسان استانی و کشوری در تالارفخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد از 9 برگزیده در بخش های حرفه ای، آزاد و بیماران خاص قدردانی شد. 

در بخش حرفه ای با موضوع من زندگی را دوست دارم آقای احسان کمالی از خراسان شمالی، فرزاد آرین نژاد ازاستان فارس و جمشید فرجوند از استان کردستان اول تا سوم شدند. 

در بخش حرفه ای با موضوع بیماران خاص حمید سلطان آبادیان و محسن بیات ترک هر دو از خراسان رضوی و محمد جواد مکتبی از گلستان اول تا سوم شدند.

در بخش عکاسان مبتلا به بیماری های خاص با موضوع آزاد هم احمد آق از گلستان ، علی نجات بخش اصفهانی از اصفهان و سید ماشالا افسراز کهکیلویه و بویر احمد اول تا سوم شدند.

علی نذیری مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان که برگزار کننده این مراسم بود گفت ؛ 2600 عکس از 31 استان به دبیرخانه این جشنوراه رسیده بود که 646 اثر مربوط به بیماران خاص بود.

استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: همه به خصوص خیران، باید نسبت به زندگی بیماران خاص توجه بیشتری داشته باشیم و برای بهبود وضعیت زندگی آنان تلاش کنیم.

حسن صادقلو امیدآفرینی را یکی از ارکان مهم بهبود زندگی بیماران خاص دانست و گفت: این بیماران وقتی امید و انگیزه داشته باشند زندگی بهتری را تجربه می کنند.

وزیر ورزش و جوانان هم در این مراسم گفت: از سال 93 با راه اندازی مجدد فدراسیون بیماران خاص تلاش کردیم برای بهبود وضعیت این قشر از جامعه اقدامات موثری داشته باشیم.

گودرزی گفت: در تلاشیم تا روز به روز به خدماتمان به این قشر بیفزایم .

در این مراسم از تمبر یادبود این جشنواره ملی هم رونمایی شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.