«یک دزدی عاشقانه» و «رسوایی ۲» به فیلمیران رسید

فیلمیران دفتر پخش کننده دو فیلم «یک دزدی عاشقانه » و «رسوایی ۲» است.

امیر قطبی مدیر پخش دفتر «فلیمیران» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: دو فیلم «یک دزدی عاشقانه» به کارگردانی امیرشهاب رضویان و «رسوایی۲» ساخته مسعود ده نمکی را دفتر پخش فیلمیران توزیع خواهد کرد.
 
وی در ادامه بیان کرد: مدت سرگروهی فیلم‌های «بادیگارد» و «ابد و یک روز» که هفت هفته بوده، به پایان رسیده و به دلیل فروش خوب مدت اکران این فیلم‌ها در زیرگروه ها تا سه هفته دیگر که در مجموع ۱۰ هفته می‌شود ادامه دارد.
 
قطبی با اشاره به ادامه فروش خوب این فیلم‌ها افزود: فروش فیلم «بادیگارد» تا دور روز قبل، در تهران ۳میلیارد و ۷۸۰ میلیون و در شهرستان‌ها ۲ میلیارد و در مجموع ۵ میلیارد و ۷۸۰ میلیون بوده است. این میزان فروش با ۲۷ سالن در تهران و ۴۵ سالن سینمایی در شهرستانها بدست آمده است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: فیلم «ابد و یک روز» ساخته سعید روستایی نیز در زمان مشابه، ۴ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان در تهران و ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها و در مجموع ۵ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان فروش داشته است. تعدادسالن های نمایش دهنده این فیلم نیز ۲۴ سالن در تهران و ۲۵ در شهرستانها بوده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.