تماس تلفنی تشکرآمیز رانیری با هیدینک

سرمربی تیم فوتبال لسترسیتی،قهرمان لیگ جزیره، طی تماس تلفنی با هیدینک سرمربی هلندی چلسی، ازنقش او در راه تثبیت قهرمانی تیمش تشکر کرد.

تماس تلفنی  تشکرآمیزرانیری با هیدینکبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته پس از آن که چلسی موفق شد شکست 2-0 مقابل تاتنهام را با تساوی 2-2عوض کند،قهرمانی لسترسیتی قطعی شد. به همین جهت کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی لستر با گاس هیدینک تماس گرفت و از او بابت کمک به قهرمانی زودهنگام تیمش تشکر کرد.

رانیری، که در سال 2004 توسط رومن آبراموویچ مالک چلسی برکنار شد،در فصل جاری لستر را به موفقیتی خیره کننده رساند وشب گذشته با تساوی 2-2 چلسی و تاتنهام در استمفورد بریج قهرمانی این تیم  مسجل شد.

 گاس هیدینک سرمربی موقت چلسی در کنفرانس خبری پس از این مسابقه از تماس تلفنی تشکر آمیز رانیری خبر داد و گفت: من  تماسی از رانیری داشتم او با من تماس گرفت و ازکاری که ما کردیم، به خصوص در نیمه دوم، تشکر کرد و من  هم بابت قهرمانی تیمش به او تبریک گفتم.

هیدینک افزود: من هیچ اشکی ندیدم زیرا گفتگوی ما رو در رو نبود اما صدای اوکمی میلرزید.او چیز زیادی نگفت،فقط گفت 5 بار تشکر.

  هیدینک  در ادامه به ادای احترام به لستر پرداخت و گفت: لستر شایسته قهرمانی بود. قهرمانی لستر دیگر شگفتی نیست بلکه شوکی برای باشگاه های شناخته شده بود که این تیم این طور خوب کار کرد.وقتی آنها به قهرمانی نزدیک شدند هیچ تنشی وجود نداشت به همین دلیل من فکر می کنم آنها آن را سزاوار این قهرمانی بودند.  


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار