در گفتگو با باشگاه خبرنگارن جوان مطرح شد:

فقط 2 آموزشگاه‌ راهنمایی و رانندگی ویژه معلولان در پایتخت وجود دارد

رئیس مرکز صدور گواهینامه راهور ناجا گفت: در شهر تهران دو آموزشگاه ویژه معلولان در جنوب شرقی و مرکزشهر داریم.

سرهنگ هویدا تزار رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ‌در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در مرکز استان‌ها و برخی از شهرستان‌ها به تناسب تقاضا آموزشگاه رانندگی ویژه معلولان و جانبازان داریم و در این آموزشگاه‌ها برای متقاضیان وسیله ایاب و ذهاب جهت ورود و خروج پیش بینی شده است.

وی در ادامه افزود: در شهر تهران دو آموزشگاه رانندگی ویژه معلولان و جانبازان داریم که یک آموزشگاه جانباز در خیابان خاوران جنب پارک فدائیان اسلام و دیگری آموزشگاه راهنمایی و رانندگی بهار در ضلع غربی میدان انقلاب است.

رئیس مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور ناجا بیان کرد: معلولان و جانبازان برای ثبت نام با محدودیت‌هایی روبرو هستند از این رو فقط می‌توانند گواهینامه پایه سه اخذ کنند.

سرهنگ تزار بیان کرد: خودرویی که این قشر از آن استفاده می‌کند تغییراتی دارد که معمولا پدال ترمز یا گاز در محلی قرار دارد که این افراد بتوانند با دستشان از پدال استفاده کنند.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۳۳ ۱۶ تير ۱۳۹۷
باسمه تعالی
تو این آموزشگاه علاوه بر معلولین افراد سالم هم می تونن ثبت نام کنن، این آموزشگاه یکی از بدترین آموزشگاه هایی هست که من دیدم، اکثر مربیاش کلاس هاشون رو نیم ساعتش رو می زنن که در مجموع ۱۲ جلسه ۶ ساعت کم کاری می کنند، ولی پولش رو به طور تمام و کمال می گیرن، بعضی از مربی هاشون سیگاری و معتاد هستن، در پایان جلسه ۱۲ خود مربی امتحانی از بنده گرفت، با اینکه خیلی خوب پارک دوبل زدم ولی گفت باید دو جلسه دیگه جبرانی بیایی که میشه ۸۰ هزار تومان، به بنده گفت ۵۰ هزار تومان نقدی بده همین جا پرونده شما رو امضا کنم، پیشنهاد رشوه به بنده داد ولی بنده قبول نکردم، در کل این آموزشگاه رو به هیچ کسی توصیه نمی کنم.
Iran (Islamic Republic of)
علی برزنونی
۲۳:۳۹ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
سلام من میخواهم مربی اموزشگاه بشم لطفا کمکم کنید
آخرین اخبار