اهواز؛

طرح برکت، برکت را به ناباروران هدیه کرد

سومین زوج از طرح «برکت خانواده» در بیمارستان الهادی شوشتر دیده به جهان گشود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مدیر اجرایی بیمه برکت خوزستان وابسته به بنیاد برکت گفت: بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از دی ماه سال ۹۳ اجرای طرح «برکت خانواده» را با هدف پوشش هزینه‌های درمانی زوج‌های نابارور در مناطق محروم کشور آغاز کرده است و روز شنبه نوزاد سومین زوج از طرح «برکت خانواده» در بیمارستان الهادی شوشتر دیده به جهان گشود.

محمدصادق هزار دستان افزود: این زوج پس از شش سال انتظار و با درمان ناباروری اکنون صاحب فرزند شده‌اند. تمامی هزینه‌های درمان و هم‌چنین هزینه‌های زایمان از سوی بنیاد برکت پرداخت شده است.

مدیر اجرایی بیمه برکت خوزستان وابسته به بنیاد برکت در این‌باره گفت: طرح «برکت خانواده» به همت بنیاد برکت برای درمان ناباروری زوج‌های نابارور در مناطق محروم و روستایی استان خوزستان اجرایی شده است.

هزار دستان تصریح کرد: زوج‌های روستایی نابارور در مناطق محروم استان خوزستان از طریق معرفی مراکز بهداشت یا بیمارستان امام خمینی‌ (ره) اهواز به بنیاد برکت معرفی می‌شوند و تحت پوشش درمانی قرار می‌گیرند. بر همین اساس تاکنون تعداد ۴۰۰ زوج در استان خوزستان تحت پوشش طرح «برکت خانواده» برای درمان قرار گرفته‌اند.

پدر این نوزاد از عشایر محروم روستای «کتک اندیکا» گتوند شوشتر است و پیش از این، توانایی پرداخت هزینه‌های درمان برای داشتن فرزند را نداشته اما با کمک بنیاد برکت اکنون صاحب اولین فرزند خود شده است.

بنیاد برکت تاکنون این طرح را در ۱۰ استان کشور شامل خوزستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان شرقی، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، مازندران و گلستان اجرایی کرده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.