سیچلو: هدف ما شکست دادن تیم‌های آسیایی است

مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک با هدف شکست تیم‌های آسیایی حضور پیدا خواهد کرد تا راه خود را برای کسب سهمیه هموارتر کند.

خوان سیچلو، مربی تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تیم ملی والیبال ایران در اخرین هفته تمرینات پیش از اعزام به فرانسه گفت: نظم تمرینات هفته به هفته  بیشتر شد و بازیکنان در بهترین شرایط ممکن قرار دارند.  

وی ادامه داد: اردوی فرانسه می‌تواند شرایط خوب تیم را تکمیل کند. بازیکنان در این یک ماه و نیم به خوبی تمرینات خود را پشت سر گذاشته اند و آمادگی دارند که در شرایط مسابقه قرار بگیرند. قطعا مسابقه دادن در این شرایط می‌تواند برای تیم ملی مفید باشد. 

سیچلو با بیان این مطلب که برای دیدار دوستانه با فرانسه با ترکیب اصلی و توان کامل ظاهر خواهیم شد، گفت: فرانسه تیم بسیار خوبی است به خصوص در یک سال اخیر توانسته نتایج عالی کسب کند و در جمع برترین‌های والیبال جهان قرار بگیرد. 

وی افزود: فرانسوی ها سبک خاص خودشان را در والیبال بازی کردند دارند و از آنجایی که جزو حریفان ما در انتخابی المپیک محسوب می‌شوند، قطعا می‌توانند محک خوبی برای تیم ما باشند. 

سیچلو افزود: فرانسه تنها تیم ملی حاضر در مسابقات انتخابی المپیک است که این روزها تمریناتش را آغاز کرده است. این اتفاق منجر خواهد شد که دو تیم ایران و فرانسه شرایط مشابه داشته باشند.

مربی تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: هدف ما در مسابقات انتخابی المپیک شکست دادن فرانسه و لهستان نیست، بلکه در تلاش خواهیم بود تیم‌های آسیایی گروهمان را شکست دهیم و با این کار راه خود برای المپیکی شدن را هموار کنیم. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار