نخستین خبر سریال «روزهای بی‌قراری»؛

بازیگران اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» مشخص شدند

بازیگران اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» به تهیه‌کنندگی امیرحسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی مشخص شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مشاور رسانه‌ای سریال «روزهای بی‌قراری»؛ این سریال یکی از متفاوت‌ترین آثار نمایشی سال‌های اخیر تلویزیون است که با بستری ملودرام به قصه‌ای در ارتباط با حفظ و تحکیم خانواده می‌پردازد.

بازیگران اصلی این سریال عبارتند از:

پژمان بازغی، الهام حمیدی، سارا صوفیانی، کامران تفتی، با هنرمندی: بهنوش بختیاری و با حضور ابوالفضل پورعرب که بزودی تعداد دیگری از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون به این پروژه می‌پیوندند.

براساس این خبر، یکی از ویژ‌گی‌های این سریال این است که در چهار استان و منطقه جغرافیایی نظیر تهران، اصفهان، همدان و گیلان تصویربرداری می‌شود و در سکانس‌های هر استان تعدادی از بازیگران بومی و مطرح آن استان به گروه می‌پیوندند.

سریال «روزهای بی‌قراری» در روزهای پایانی پیش تولید قرار دارد و به زودی تصویربرداری آن با حضور بازیگران اصلی آغاز می‌شود.

عوامل اصلی سریال «روزهای بی‌قراری» عبارتند از:

کارگردان: کاظم معصومی، نویسنده:مهدی بهپور، مدیر تصویربرداری: شهریار اسدی، مدیر صدابرداری: آرش برومند، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: سوسن دین محمد، مدیر چهره‌پردازی: جلال امیری مرندی، طراح صحنه و لباس: شیرین بویایی دوست، تدوینگر: پرهام وفایی، ناظر خرید: محسن میرزاجانی، مدیر مالی: اصغر تیموری، انتخاب بازیگران: شاهرخ شریفی، هماهنگی تولید: مهدی شریفی، عکاس و تصویربردار پشت صحنه: سیما محمدی، مشاور رسانه‌ای: احسان هوشیارگر، مدیر تولید: جعفر صمدی، تهیه‌کننده: امیر حسین شریفی (به سفارش حوزه سیمای استان‌ها)



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۵:۴۸ ۰۲ فروردين ۱۳۹۶
عالیییییییییی.......بود......!!!!!!!خیلی؟؟؟؟؟؟؟؟خیلی.....!!!!!
آخرین اخبار