با این ترفند ؛

" پیغام Call Failed "هیچ وقت بر گوشی شما ظاهر نمی شود + آموزش

اگر شما هم از مشکل پیغام Call Failed رنج می برید ، با ما در ادامه برای رفع این مشکل همراه باشید .

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، یکی از مشکلات عجیبی که بعضی از دارندگان گوشی‌های آیفون اخیرا با آن مواجه هستند ، ظاهر شدن پیغام خطای Call Failed در هنگام برقراری تماس می باشد . این پیغام هیچ ربطی به نوع گوشی نداشته و از همه مدل آیفون گزارش شده است .


پیغام Call Failed بیشتر بر روی iOS 8 و iOS 9 ظاهر می گردد . اگر شما هم از این مشکل رنج میبرید ؛ با ما در ادامه برای رفع این مشکل همراه باشید . 

راه حل اول آموزش رفع ایراد Call Failed در iOS 8 و iOS 9 :

ابتدا شماره #31#* را بگیرید ، با گرفتن این کد مطمئن شوید که هیچ‌گونه محدودیتی در تنظیمات شبکه خط شما وجود ندارد.


راه حل دوم آموزش رفع ایراد Call Failed در iOS 8 و iOS 9 :

گوشی را در حالت AirPlaine Mode قرار دهید و سپس دوباره آن را از این حالت در بیاورید . با این کار ارتباط گوشی با اپراتورها ؛ قطع میگردد و با فعال کردن مجدد آن ، سیگنال دهی مجددا شروع به فعالیت می کند . چنانچه مشکلی در دریافت سیگنال باشد ، با این روش مشکل رفع خواهد شد . برای فعال کردن این گزینه به مسیر Setting << AirPlane Mode بروید . 


 

راه حل سوم آموزش رفع ایراد Call Failed در iOS 8 و iOS 9 :

یکی از مواردی که خیلی کم در این گونه خطاها دخیل می باشد  باز بودن بیش از حد نرم‌افزارها است .این مورد دخالت خیلی کمی در ایجاد اینگونه ارورها دارد،  اما تجربه ثابت کرده است که با بستن نرم‌افزارهای باز در بعضی از مواقع این ارور رفع گشته است . با بستن نرم‌افزارهای باز ، رم گوشی خالی می شود . 

 

راه حل چهارم آموزش رفع ایراد Call Failed در iOS 8 و iOS 9 :

شاید باور این موضوع سخت باشد ، اما شما با یک تغییر کوچک در تنظیمات مربوط به ساعت گوشی،خواهید دید که این ارور رفع می شود . وارد Setting گوشی شوید و سپس به Date and Time بروید و در آنجا گزینه Set Automaticly را خاموش کنید . سپس تنظمیات مربوط به ساعت را به صورت دستی وارد کنید . تجربه ثابت کرده‌است که این تنظیم مشکل Call Failed را در گوشی‌های آيفون رفع می کند .

 

راه حل پنجم آموزش رفع ایراد Call Failed در iOS 8 و iOS 9 :

ریستارت کنید ، دوای هر دردی که در آيفون به وجود می آید را ریستارت کردن حل می کند . ابتدا با نگه داشتن دکمه Power گوشی را خاموش کنید و سپس آن را راه اندازی کنید . 


راه حل ششم آموزش رفع ایراد Call Failed در iOS 8 و iOS 9 :

آخرین راه حل برای رفع این ارور ، ریست کردن تنظیمات شبکه می باشد . دقت کنید که در این روش کلیه پسوردهای مودم‌هایی که پیش تر در گوشی دخیره شده اند پاک خواند شد . برای اعمال این تنظیمات به مسیر Setting << General << Reset << Reset Network Setting بروید و پس از زدن این گزینه ، پسوردتان را وارد کنید و منتظر باشید تا گوشی پس از خاموش شدن ، مجددا روشن شود و اجرا گردد . 



 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Afghanistan
ناشناس
۱۳:۵۶ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام آیفون 6 دارم نه تماس میاد نه تماس میتوانم بگیرم وقتی تماس میاد میگه اشغاله وقتی تماس میگیرم میگهcall failed ورژن 14 استش نمیدونم چی کارش کنم آگه کمک کنین ممنون تون میشم
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۴:۳۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام گوشی بلک بری z30 دارم زبان انگلیسی بلد نیستم مشکل تماس دارد موقع تماس call Failed بالا میاد لطفاً به صورت تصویری یا عملی برام بفرستین با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
mahmoud cm
۰۰:۱۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
سلام من 5s دارم این مشکل پیش اومد و با راه حل های شما نتیجه نگرفتم ، ولی یهو به فکرم زد که اینترنتو 2g کنم ، که درست شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۰ مرداد ۱۳۹۸
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۲۷ بهمن ۱۳۹۶
سلام، بنده این مشکل داشتم البته بعد ازطرح ریجستری ، کد فعال سازی را از سامانه ۰۹۶۳۶۶ گرفتم بعد از ثبت مشکلم حل شد
Iran (Islamic Republic of)
Sepideh
۱۱:۰۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۶
سلام من تمام كار هايى كه نوشته بوديد رو انجام دادم و درست نشد گوشى من ايفون5s هستش و ios 10 و توى دفترچه تلفنم فقط يك شماره هست كه اروركيده.لطفا كمك كنيد.ممنون
آخرین اخبار