رمز گشایی از سخنان "دبیر کل جنبش انصار الله" ؛

چرا اسرائیل "عامل بدبختی همه بشریت" است؟ + تصاویر

دبیر کل جنبش انصار الله درباره اسرائیل و لابی صهیونیستی در آمریکا نکاتی را مطرح کرد.

به گزارش  خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اسرائیل بیش از 60 سال است که در منطقه  "غرب آسیا"  در حال جنایت به ملت ها ی مختلف از جمله فلسطینی ها ، لبنانی ها ، سوری ها ، مصری ها  و ... است .

این اقدامات در حالی انجام می شود که آمریکا و غرب هم از رژیم صهیونیستی حمایت می کنند و این حمایت ها منجر به کمک های مالی و تسلیحاتی انبوهی به  ارتش اسرائیل  و  "موساد" (دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی) شده است.



***کمک نظامی آمریکا به اسرائیل

یک مقام کاخ سفید اعلام کرد دولت "اوباما" آماده عرضه بزرگترین کمک نظامی تاریخ این کشور به رژیم صهیونیستی است.

 این مقام عالیرتبه در ادامه اظهار داشت: مذاکرات طرف آمریکایی و اسرائیلی بر سر مفاد این قرارداد 10 ساله همچنان در جریان است و کاخ سفید آمادگی دارد تا هر چه سریعتر آن را امضا کند.

در قرارداد نظامی فعلی واشینگتن – تل‌آویو که اوایل سال 2018 به پایان می‌رسد، سالانه مبلغ 3 میلیارد دلار کمک نظامی به اسرائیل در نظر گرفته شده است؛ اما طبق گزارشات، اسرائیل می‌خواهد این مبلغ را به در سال های آتی افزایش دهد.





چرا اسرائیل

چرا اسرائیل



البته حمایت غرب به کمک نظامی به اسرائیل محدود نشده و کمک های اقتصادی و سیاسی انبوهی نیز در طول 60 سال اخیر به رژیم صهیونیستی شده و مقامات "تل آویو" به پشتیبانی از همین کمک ها ،علیه کشورهای منطقه دست به اقدامات مخرب می زنند. 
 
اخیرا "عبدالملک بدر الدین" دبیر کل جنبش انصار الله درباره اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی و اقدامات مخرب اسرائیل در منطقه  "غرب آسیا" نکاتی را مطرح کرده است.   


**بازخوانی سخنان "عبدالملک بدر الدین"

عبدالملک بدرالدین دبیرکل جنبش انصار الله درباره اقدامات مخرب اسرائیل در منطقه  عنوان داشت:  دشمن صهیونیستی خطری برای ثبات جهان و كشورهای غربی است و جنگ ها و بحران های اقتصادی در جهان را مهندسی می كند.



چرا اسرائیل


وی با طرح این سوال« آیا می توانیم بگوییم آنچه در منطقه ما و یمن رخ می دهد، به نفع ملت فلسطین است؟»، تصریح كرد: لابی صهیونیستی بیشتر توطئه های علیه امت اسلامی و عربی را سازماندهی و فتنه ها، دسیسه ها و بحران های زیادی را ایجاد می كند.  رهبر جنبش انصارالله با بیان این كه « اسرائیل تلاش می كند تا امت اسلامی و عربی را از هویت، فرهنگ و اصول خود جدا كند»، تاكید كرد :  وحدت اسلامی تنها گزینه مقابله با توطئه ها و دسیسه های صهیونیست ها است.

عبدالملك بدرالدین  داشت: كاملا روشن است كه به طور قطع آنچه در منطقه ما رخ می دهد، به نفع یك طرف واحد و آن صهیونیست ها و آمریكا است.  وی  تصریح كرد: در سالگرد شهید حسین بدرالدین، ملت عزیز یمن با تجاوز نیروهای شر كه تحت رهبری آمریكا شیطان بزرگ و ابزارهای آن قرار دارند و اسرائیل در آن مشاركت دارد، مواجه است.


رهبر جنبش انصارلله گفت: دومین سال تجاوز علیه ملت یمن شروع شده است، گفت:نقشی كه منجر به ایجاد گروهی به نام « القاعده» و دیگر گروه ها شده با نام های مختلف و مرتكب جنایت هائی علیه امت اسلامی از داخل می شود، به نفع چه كسی است؟ وی افزود: عجیب   نیست كه این تجاوز و ارتكاب جرایم هولناك و وحشتناك علیه زنان و كودكان صورت می گیرد و زیر ساخت های یك كشور نابود می شود، تجاوزی بدون توجیه بوده كه فاقد مشروعیت است.

دبیر گل جنبش انصارالله  اضافه كرد: این تجاوز همه جانبه علیه یك كشور همسایه كه به حكمت ، روش های صلح آمیز و تعامل خوب ملتزم است، به نفع سعودی نیست.  رهبر جنبش انصارلله با بیان اینكه« آیا این شرایط به نفع سعودی است كه در آن نقش آفرینی می كند؟»، گفت : تحولات در منطقه ما به نفع هیچ طرفی بجز یك طرف و آن لابی یهودی و دشمن صهیونیستی نیست.

نکته اولی که در سخنان عبدالملک بدرالدین وجود دارد، اینکه همه تحولات منطقه به نفع اسرائیل است؛ در حقیقت وضعیت سوریه و عراق و درگیری داخلی آن ها اسرائیل را در حاشیه امن قرار می دهد.

در حقیقت کلید حمایت از تروریست های تکفیری در  اختیار مقامات "تل آویو" و شخص "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر اسرائیل است که بیمارستان های منطقه "جولان" و "شمال سرزمین های اشغالی" را برای مداوای تروریست های تکفیری مهیا کرده است.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی فاش کرد بخش بهداشت و درمان ارتش این رژیم سال گذشته 543 زخمی از اعضای گروههای تروریستی در سوریه را معالجه کرده است. "اویخای ادرعی" این موضوع  را در حالی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی پیش از این نیز صدها نفر از زخمی های گروه های مسلح را از زمان آغاز بحران سوریه درمان کرده و کمک های زیادی در اختیار گروه های مسلح قرار داده است تا نوار مرزی جولان اشغالی را به کنترل خود در آورند. 

در جبهه جنوبی سوریه یعنی استان های "قنیطره"، "درعا" ، "ریف دمشق" ، "سویدا"؛  اسرائیل از ارتش آزاد سوریه ، جبهه النصره ، جیش الاسلام و .... حمایت می کنند که در حقیقت این اقدامات برای گسترش امنیت داخلی رژیم صهیونیستی صورت می گیرد.


**"تل آویو" امنیت داخلی خود را در گرو جنگ های منطقه ای و ایجاد درگیری در بین مسلمانان می بیند

مقامات "تل آویو" امنیت داخلی خود را در گرو جنگ های منطقه ای و ایجاد درگیری در بین مسلمانان می بینند و لذا پشتیبانی از گروه های تکفیری در منطقه "غرب آسیا" را ضامن امنیت خود و سرزمین های اشغالی می‌دانند.   


روزنامه  "الاخبار" لبنان، اظهارات یک منبع نظامی عالیرتبه اسرائیلی در مصاحبه با روزنامه  "واشینگتن پست"  درباره سیاست اسرائیل در قبال گروه داعش بسیار سوال برانگیز شد. این اظهارات بار دیگر موضع اسرائیل در قبال این گروه را مطرح می سازد. این منبع نظامی گفت: اسرائیل اگر بخواهد، می تواند با داعش  مبارزه کند؛ اما خودش این پرسش را مطرح می کند که فردای این اقدام چه خواهد شد؟ وی درباره موضع اسرائیل توضیح می‌دهد که تهدیدهای پس از آنچه می شود. به همین علت اسرائیل سیاست بازدارندگی و مهار را در قبال گروه داعش در پیش می گیرد و همچنین تماسهای آرام با این گروه هم برقرار است.


چرا اسرائیل


البته  "موشه یعلون" یکی دیگر از مقامات بلند پایه اسرائیل معتقد است : "اگر بخواهیم بین ایران و داعش یکی را انتخاب کنیم یقینا داعش را انتخاب خواهیم کرد". این مواضع نشان دهنده آن است که مقامات  "تل آویو" از گسترش داعش در منطقه  "غرب آسیا" خرسند هستند و از آن پشتیبانی می‌کنند.
 
در حقیقت بخش قابل توجهی از خسارت های چند صد میلیارد دلاری سوریه به دلیل حمایت های اسرائیل از تروریست های تکفیری در جبهه "قنیطره" و "درعا" بوده و این حمایت ها برای امنیت بیشتر "سرزمین های اشغالی" صورت می گیرد.


**آیا تحولات منطقه به نفع اسرائیل است؟

به همین دلیل بوده که "عبدالملک بدرالدین" می گوید تحولات منطقه به نفع اسرائیل است. رژیم صهیونیستی از داعش حمایت می کنند به دلیل اینکه داعش با محور مقاومت درگیر است و همه این ها به نفع "تل آویو" تمام می شود.

در عراق هم براساس سیاست کلان "نیل تا فرات" اسرائیل ؛ این کشور باید درگیری های قومیتی را تجربه کند و پشتیبانی دستگاه اطلاعاتی اسرائیل و آمریکا برای حمله داعش به  "موصل"  نمونه ای از این تاکتیک منطقه ای مقامات "تل آویو" است.

در یمن هم اسرائیل به دنبال آن است تا با سیطره رژیم سعودی بر این کشور از گسترش محور مقاومت جلوگیری کند و در این راستا اقداماتی را نیز انجام داده است. در حقیقت نیروی هوایی ارتش اسرائیل بازوی نظامی رژیم سعودی در جنوب عربستان بوده و فرودهای مشکوک جنگنده های اسرائیلی در پایگاه نظامی "خمیس مشیط" گویای همین نکته است.

سیاستگذاران کلان اسرائیلی به دنبال آن هستند تا از گسترش محور مقاومت در منطقه جلوگیری کنند و در این پروسه از انواع روش ها برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی در منطقه استفاده می کنند که تجزیه کشورهای اسلامی و جنگ های فرقه ای نمونه ای از آن است.


گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
الموت لااسرائيل و لشيطان الاكبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اسراییل نابود است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
همین بس که فقط خدا لعنتشون کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
عربستان سعودی عامل 70 درصد قتل و کشتار سوریه و دیگر کشورهاست.......
Germany
ناشناس
۱۶:۳۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵
اسراییا توی ال سعود هم نفوذ کرده
عامل بد بختی مسلموناس
ال سعود وهابی صهیونیستی
آخرین اخبار