در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

قانون را از روز اول اجرا کنیم/ در زمان بلایای طبیعی فقط منابع ملی نابود می‌شود

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران گفت: با عدم رعایت قانون به ناچار مجبور می شویم سرمایه های ملی را با تخریب از بین ببریم.

محمد حقانی رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به تخریب و تملک املاک در حریم رودخانه کن، اظهار داشت: اگر از روز اول در خصوص این رودخانه قانون رعایت شده بود، شاهد چنین مشکلاتی نبودیم.

وی با بیان این‌که اگر به طور طبیعی در کشور قانون رعایت شود مسائلی مانند تخریب به وجود نخواهد آمد، افزود: با عدم رعایت قانون به ناچار مجبور می شویم سرمایه های ملی را با تخریب از بین ببریم.

رئیس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این‌که طبق قانون مجری رسیدگی به حریم رودخانه ها وزارت نیرو و سازمان آب منطقه ای است، گفت: اینها موظفند که حریمی را در قانون برای رودخانه ها، مسیل ها و سایر مواردی که آب بر هستند، مشخص کنند.

حقانی اضافه کرد: در جاده های برون شهری حریمی تعیین شده که محافظت از آن بر عهده وزارت راه و شهرسازی است. به همین دلیل باید همه ارگان ها قانون را رعایت کنند تا به ناچار مجبور نباشیم با آمدن بلایای طبیعی که مشکلات زیادی را به وجود می آورند، سرمایه های ملی نیز از بین می رود.

وی تاکید کرد: عدم توجه به قوانین، مصوبات و آیین نامه های اجرایی باعث اتلاف وقت، انرژی و سرمایه های ملی می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
اینها بلایای طبیعی نیستند به قول شما اگر در هر کاری مهندسی شود این اتفاقات غیر مترقبه برای کسی پیش نمی آید .
آخرین اخبار