8 کاری که باید 8 روز قبل از ساعت 8 صبح انجام دهید

به منظور افزایش سلامتی جسمی و آرامش روحی بدن برخی کارها را نباید به بعد از 8 صبح موکول کرد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ زندگی مدرن و پرمشغله امروزی زمان‌بندی انجام بسیاری کارها را از شما می‌گیرد و همواره با فکر انجام کارهای عقب افتاده روح خود را می‌رنجانید. اما اگر تصمیم بگیرید که 8 کار را به مدت 8 روز قبل از ساعت 8 انجام دهید بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و کم کم به این روند مثبت عادت خواهید کرد.

1-قبل از ساعت 8 صبح شما باید 7 ساعت خواب مفید کرده باشید. فراموش نکنید خوابیدن به اندازه آب نوشیدن وغذا خوردن برای سلامتی بدن لازم است. خوابی باکیفیت و خوب سبب تقویت حافظه، افزایش طول عمر، خلاقیت، تمرکز و کاهش افسردگی و بسیاری از بیماری‌ها می‌شود.

2-قبل از 8 صبح مدت زمانی هرچند کوتاه را به عبادت یا مدیتیشن بگذرانید تا آرامش و سلامتی خود را در طول روز تضمین کنید. در این مدت به نکات مثبت زندگی خود فکر کنید و برای دیگران آرزوهای خوب کنید تا انرژی مثبت بگیرید.

3-قبل از ساعت 8 از خواب بیدار شوید حتی اگر برنامه خاصی برای آن روز نداشته باشید. بیدار شدن از خواب به این معنی است که از تخت بلند شوید و حرکت کنید نه اینکه به طور افقی چشم‌هایتان را باز کنید.

4-سعی کنید قبل از ساعت 8 به مدت 15 تا 30 دقیقه به انجام نرمش و فعالیت‌های بدنی سبک بپردازید. حتی پیاده روی در محیط خانه نیز بسیار موثر است.

5-هر صبح بعد از ورزش دوش بگیرید تا انرژی‌تان بیشتر شود و سرحال‌تر شوید. علاوه بر این، دوش گرفتن روزانه سبب افزایش بهداشت فردی می‌شود.

6-یکی از مهم‌ترین کارهایی که قبل از ساعت 8 صبح باید انجام دهید خوردن صبحانه است. اگر صبحانه نخورید، بیشتر در روز پرخوری می‌کنید و خطر ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها همچون دیابت، چاقی، فشار خون، کلسترول و بیماری‌های قلبی عروقی در شما افزایش می‌یابد.

7-قبل از ساعت 8 صبح در ذهن یا برگه‌ای برای همان روز برنامه‌ریزی کنید. اگر فراموش می‌کنید بهتر است آن را به صورت مکتوب درآورید.

8-هر روز صبح قبل از ساعت 8 زمانی کوتاه حدود 10 تا 20 دقیقه را به انجام کارهای عقب افتاده اختصاص دهید. فکر کردن به کارهای عقت افتاده صدمه‌های جبران ناپذیری را به سلامتی روحی و آرامش افراد وارد می‌کند. سعی کنید فهرستی از کارهای عقب افتاده‌تان تهیه کنید و هر روز یکی یا بخشی از آن را انجام دهید.

منبع:Life Clever
 Medium
Benjamin Hardy

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۰۰:۴۶ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
من که عمل کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۰ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵
خوب بود . ولی کو عمل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی عالی.فقط خواهشا از این چیزا بیشتر بذارید.همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده و هست و خواهد بود
United States of America
ناشناس
۰۶:۰۶ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
با سلام
از مطالبی است که باید مد نظر قرار گیرد و مفید خواهد بود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵
خیلی جالب بود ممنون
آخرین اخبار